سامانه صیاد بانک ملت
سامانه صیاد بانک ملت
سامانه صیاد بانک ملت، سامانه ای است که می تواند برای تایید و ثبت چک های صیادی که از بانک ملت صادر شده اند، مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه این مطلب توضیحات کاملی در خصوص نحوه ثبت، تایید، انتقال و استعلام چک از سامانه صیاد بانک ملت داده شده است. یکی از سامانه های صیادی که می تواند برای ثبت و تایید و یا حتی انتقال چک های صیادی مورد استفاده قرار گیرد. سامانه صیاد بانک ملت است. سامانه صیاد بانک ملت، سامانه ای است که فقط برای استفاده از خدمات چک های صیادی بانک ملت مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع، فقط افرادی که دارای چک های صیادی صادر شده از بانک ملت می باشند، می توانند از این سامانه استفاده کنند.

سامانه صیاد بانک ملت

 سامانه صیاد بانک ملت سامانه ای است که می تواند برای تایید و ثبت چک های صیادی که از بانک ملت صادر شده اند، مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه این مطلب توضیحات کاملی در خصوص نحوه ثبت، تایید، انتقال و استعلام چک از سامانه صیادداده شده است. یکی از سامانه های صیادی که می تواند برای ثبت و تایید و یا حتی انتقال چک های صیادی مورد استفاده قرار گیرد. این سامانه سامانه ای است که فقط برای استفاده از خدمات چک های صیادی مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع، فقط افرادی که دارای چک های صیادی صادر شده از این بانک می باشند، می توانند از این سامانه استفاده کنند.

برای دسترسی به این سامانه از طریق لینک  https://ebanking.bankmellat.ir/ebanking  اقدام نمایید.

 

سامانه صیاد بانک ملت

سامانه صیاد بانک ملت

ثبت چک در سامانه صیاد

در صورتی که قصد ثبت چک صیادی خود در این سامانه را دارید. کافیست که ابتدا با نام کاربری و رمز عبور خود و کلیک کردن بر روی گزینه ارسال پیامک به سامانه بانکداری الکترونیک وارد شوید. و پس از ورود به سامانه بانکداری الکترونیک، در همان ابتدای صفحه گزینه ای را تحت عنوان ثبت چک صیادی مشاهده می کنید. برای ثبت چک در این سامانه کافیست که بر روی این گزینه کلیک کنید. و سپس مراحل مربوط به ثبت چک صیادی را از طریق این سامانه انجام دهید. و یک سری اطلاعات مانند تاریخ سررسید چک، مبلغ چک، شناسه صیادی چک و … را وارد کنید.

 

برای دانلود اپلیکیشن صیاد بانک ملت (همراه بانک ملت) نسخه آیفون کلیک کنید.

 

برای دانلود اپلیکیشن صیاد بانک ملت (همراه بانک ملت) نسخه اندروید کلیک کنید.

 

 

بیشتر بخوانید: سامانه صیاد بانک تجارت

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=44889&preview=true