سایت اورسان
سایت اورسان
دانشگاه پیام نور همواره در راستای راه اندازی سامانه های مختلف برای ارائه خدمات به اساتید و دانشجویان پیشتاز بوده است و به همین منظور سامانه های مختلفی را برای ارائه خدمات راه اندازی کرده است. سامانه اورسان یا همان سیستم جامع برنامه ریزی و امتحانات مجازی اورسان از جمله سامانه های بسیار پر کاربرد در دانشگاه پیام نور استان آذربایجان غربی شامل استان های ارومیه، خوی، نقده، بوکان، مهاباد و ... می باشد.

سایت اورسان

دانشگاه پیام نور همواره در راستای راه اندازی سامانه های مختلف برای ارائه خدمات به اساتید و دانشجویان پیشتاز بوده است و به همین منظور سامانه های مختلفی را برای ارائه خدمات راه اندازی کرده است. سامانه اورسان یا همان سیستم جامع برنامه ریزی و امتحانات مجازی اورسان از جمله سامانه های بسیار پر کاربرد در دانشگاه پیام نور استان آذربایجان غربی شامل استان های ارومیه، خوی، نقده، بوکان، مهاباد و … می باشد.

برای دسترسی به این سامانه از طریق لینک ۸۹٫۴۳٫۵٫۱۱:۸۰۹۰ اقدام نمایید.

 

سایت اورسان

سایت اورسان

راهنمای ورود به سایت اورسان ۸۹٫۴۳٫۵٫۱۱:۸۰۹۰

آن دسته از افرادی که قصد استفاده از خدمات و امکانات سایت اورسان به نشانی ۸۹٫۴۳٫۵٫۱۱:۸۰۹۰ را دارند، می بایست که ابتدا به پنل کاربری خود در این سایت وارد شوند و سپس از خدمات این سایت استفاده نمایند.

ابتدا وارد سایت اورسان به نشانی ۸۹٫۴۳٫۵٫۱۱:۸۰۹۰ شوید.

۱- در صورتی که قصد ورود به پنل شخصی خودتان را دارید، بر روی گزینه «ورود به سیستم» کلیک کنید.

۲- حال واحد تحصیلی خود را از بین واحدهای نشان داده شده انتخاب کنید.

۳- در مرحله بعدی نام کاربری و رمز عبور اورسان خود را وارد نمایید و در نهایت بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

نکته ۱: نام کاربری دانشجویان معمولا برابر شماره دانشجویی و رمز عبور دانشجویان برابر کد ملی آن ها می باشد.

نکته ۲: نام کاربری اساتید معمولا برابر کد استادی و رمز عبور اساتید برابر کد ملی آن ها تعریف شده است.

 

امکانات سایت اورسان

سایت اورسان خدمات مختلفی را به دانشجویان و اساتید ارائه می کند؛ اما در نظر داشته باشید که این خدمات و امکانات فقط مختص دانشجویان و اساتید دانشگاه های مختلف پیام نور در استان آذربایجان غربی می باشد. در ادامه شما را با امکانات سایت ۸۹٫۴۳٫۵٫۱۱:۸۰۹۰ آشنا می کنیم.

ثبت زمان بندی کلاس ها توسط اساتید دانشگاه پیام نور: اساتید دانشگاه های مختلف پیام نور استان آذربایجان غربی می توانند جهت ثبت زمان بندی کلاس ها دانشگاه پیام نور به این سامانه وارد شوند و زمان بندی مد نظر خود را برای برگزاری کلاس های مجازی ثبت کنند.

مشاهده اطلاعیه های مهم در رابطه با امتحان ها و کلاس های مجازی: تمامی دانشجویان و اساتید دانشگاه های مختلف پیام نور آذربایجان غربی می توانند به محض ورود به سایت مجازی اورسان، تمامی اخبار و اطلاعیه های مهم اورسان را مشاهده کنند.

ورود به کلاس های مجازی توسط دانشجویان: دانشجویانی که قصد شرکت در کلاس های مجازی دانشگاه پیام نور خود را دارند، می توانند به صورت آنلاین به سامانه اورسان واحد دانشگاهی خود در استان آذربایجان غربی وارد شوند و طبق زمان بندی های موجود در کلاس های مجازی شرکت کنند.

 

 

بیشتر بخوانید: سایت آزمون استخدامی بخشهای خصوصی

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=45151&preview=true