سایت نهاد
سایت نهاد
برای ارائه خدمات بهتر به دانشجو ها سامانه ای به نام سایت نهاد  راه اندازی شده است. تا دانشجویان بتوانند با ورود به این سامانه از خدمات غیر حضوری آموزشی این سامانه استفاده نمایند. و در صورت عدم امکان جهت تشکیل کلاس های حضوری، به صورت اینترنتی آموزش های لازم را ببینند. سامانه مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان، سامانه ای است که با هدف ارائه کلاس های آموزشی در حوزه معارف اسلامی و علوم سیاسی و ... روی کار آمده است. کلیه دانشجویان دانشگاه آزاد، فرهنگیان و ... می توانند کلاس های دروس معارف خود را از طریق سایت نهاد بگذرانند. همچنین، اساتید معارف اسلامی نیز می توانند از طریق این سامانه کلاس های آموزشی آنلاین برگزار کنند.

سایت نهاد

برای ارائه خدمات بهتر به دانشجو ها سامانه ای به نام سایت نهاد  راه اندازی شده است. تا دانشجویان بتوانند با ورود به این سامانه از خدمات غیر حضوری آموزشی این سامانه استفاده نمایند. و در صورت عدم امکان جهت تشکیل کلاس های حضوری، به صورت اینترنتی آموزش های لازم را ببینند. سامانه مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان، سامانه ای است که با هدف ارائه کلاس های آموزشی در حوزه معارف اسلامی و علوم سیاسی و … روی کار آمده است. کلیه دانشجویان دانشگاه آزاد، فرهنگیان و … می توانند کلاس های دروس معارف خود را از طریق سایت نهاد بگذرانند. همچنین، اساتید معارف اسلامی نیز می توانند از طریق این سامانه کلاس های آموزشی آنلاین برگزار کنند.

برای دسترسی به این سامانه از طریق لینک  ec.nahad.ir   اقدام نمایید.

 

سایت نهاد

سایت نهاد

سایت نهاد فرهنگیان

کلیه دانشجویانی که در دانشگاه های فرهنگیان سراسر کشور ثبت نام کرده اند و در حال حاضر، مشغول به تحصیل در این دانشگاه ها می باشند، می توانند با ورود به سایت نهاد فرهنگیان، از آموزش های غیر حضوری که در این سامانه ارائه می شود در کنار سامانه آموزش مجازی فرهنگیان استفاده نمایند.

ورود به سایت نهاد فرهنگیان برای تمامی دانشجویان مجاز است؛ اما لازم است که دانشجویان قبل از ورود به سایت حتما با کد ملی خود در این سامانه ثبت نام نمایند.

نهاد دانشگاه آزاد ec.nahad.ir

در حال حاضر، بسیاری از کلاس های دانشگاه آزاد از طریق سایت وادانا و سامانه نهاد رهبری برگزار می شود. لذا دانشجویان دانشگاه آزاد می توانند با ورود به سایت از کلاس های آموزشی که در این سامانه به دانشجویان ارائه می شود، شرکت نمایند.

دانشجویان می توانند پس از ورود به سایت نهاد دانشگاه آزاد ec.nahad.ir، دوره های مختلف درسی را به همراه استاد مورد نظر خود انتخاب کنند و در آن دوره مشخص شرکت نمایند. معمولا پس از اتمام یک دوره، دانشجویان باید در آزمون پایان دوره شرکت نمایند و گواهی مربوط به پایان دوره خود را دریافت کنند.

سایت نهاد آموزش مجازی دانشگاهیان

همانطور که در این مقاله ذکر شد، تمامی دانشجویان دانشگاه های مختلف در سراسر کشور می توانند با ورود به این سایت از آموزش های مجازی قابل ارائه در این سامانه استفاده کنند. بعضی از دوره های موجود در سامانه ec.nahad.ir به صورت اختیاری است؛ اما بعضی از دوره ها باید به اجبار تا انتها گذرانده شود و دانشجویان پس از گذراندن تمامی جلسات یک دوره، در آزمون پایان دوره شرکت نمایند. معمولا دانشجویان باید گواهی مربوط به نمره آزمون نهایی خود را به استاد مربوطه در دانشگاه خود تحویل دهند.

 

 

 

بیشتر بخوانید:   سایت ثبت نام کنکور

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=45279&preview=true