سایت ارزیابی سواد حرکتی
سایت ارزیابی سواد حرکتی
با راه اندازی سایت ارزیابی سواد حرکتی در پادا، دانش آموزان همه پایه های تحصیلی باید با ورود به این سامانه به سوالات سایت پاسخ بدهند. و تا در صورت نیاز برای تغییر در عادت های سبک زندگی خود طبق نظر مشاوران ورزشی مدرسه اقدام نمایند. آموزش و پرورش با بررسی سوالات این پرسشنامه می تواند نیاز های آن ها را شناسایی کرده است. و برنامه و فضایی ایمن برای پرورش سطح سلامت آن ها ایجاد کند. البته در حال حاضر تکمیل فرم پرسشنامه ارزیابی سواد حرکتی ورزشی در سامانه پادا برای همه دانش آموزان اجبار نیست.

سایت ارزیابی سواد حرکتی

با راه اندازی سایت ارزیابی سواد حرکتی در پادا، دانش آموزان همه پایه های تحصیلی باید با ورود به این سامانه به سوالات سایت پاسخ بدهند. و تا در صورت نیاز برای تغییر در عادت های سبک زندگی خود طبق نظر مشاوران ورزشی مدرسه اقدام نمایند. آموزش و پرورش با بررسی سوالات این پرسشنامه می تواند نیاز های آن ها را شناسایی کرده است. و برنامه و فضایی ایمن برای پرورش سطح سلامت آن ها ایجاد کند. البته در حال حاضر تکمیل فرم پرسشنامه ارزیابی سواد حرکتی ورزشی در سامانه پادا برای همه دانش آموزان اجبار نیست.

برای دسترسی به این سامانه از طریق لینک  pada.medu.ir اقدام نمایید.

سایت ارزیابی سواد حرکتی

سایت ارزیابی سواد حرکتی

راهنمای تکمیل فرم ارزیابی سواد حرکتی

همان طور که گفته شد سایت ارزیابی سواد حرکتی برای ارزیابی و میزان سنجش سلامت دانش آموزان در pada.medu.ir راه اندازی شده است. در ادامه راهنمای تصویری نحوه تکمیل پرسشنامه فرم ارزشیابی در پادا ارائه شده است:

۱- برای تکمیل فرم ارزیابی سواد حرکتی ورزشی وارد سایت پادا شوید. و بر روی گزینه  ” ارزشیابی سواد حرکتی دانش آموز ” کلیک کنید.

 

۲- در ادامه شماره دانش آموزی خود را واد کرده تا وارد صفحه شخص خود شوید و به سوالات ارزشیابی سواد حرکتی پاسخ دهید.

 

 

ثبت نام ارزیابی سواد حرکتی

منظور از ثبت نام در سایت ارزیابی حرکتی همان تکمیل فرم اطلاعات اولیه دانش آموزان می باشد. دانش آموزانی که با ورود به سایت پادا قصد تکمیل فرم پرسشنامه ورزشی را دارند. باید در ابتدا اطلاعات اولیه خود را برای ثبت نام در سامانه ارزیابی سواد حرکتی وارد کنند.

اطلاعاتی که برای تکمیل فرم ثبت نام در سامانه ارزیابی سواد حرکتی لازم است. شامل نام و نام خانوادگی دانش آموز، وارد کردن تاریخ تولد به صورت کامل، مقطع تحصیلی و نام مدرسه، وارد کردن نام استان، شهر و منطقه محل تحصیل و در آخر وارد کردن قد و وزن دانش آموز می باشد.

پرسشنامه ارزیابی سواد حرکتی

یکی از سوالاتی که ذهن دانش آموزان و اولیا آن ها را درگیر کرده است این است که پرسشنامه سواد حرکتی شامل چه سوالاتی می شود. و دانش آموزان باید به چه سوالات ورزشی در سایت پادا پاسخ بدهند. به همین دلیل در ادامه مقاله چند نمونه از سوالات فرم پرسشنامه ارزیابی سواد حرکتی برای دانش آموزان دوره ابتدایی گذاشته شده است.

۱- دانش آموز در ۷ روز گذشته چند روز فعالیت بدنی شدید انجام داده است؟

۲- دانش آموز در ۷ روز گذشته حداقل چند روز به مدت ۱۰ دقیقه به طور مداوم فعالیتی ” راه رفتن ” داشته است؟

۳- دانش اموز به طور میانگین در طول روز چقدر به کارهای بدون تحرک مشغول است؟

۴- میزان خواب دانش آموز در طول شبانه روز حداقل چقدر است؟

 

 

 

بیشتر بخوانید:  صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=45393&preview=true