سایت موسسه ایران اروپا
سایت موسسه ایران اروپا
موسسه ایران اروپا یکی از بهترین موسسه های آموزش زبان انگلیسی است که اقدام به ارائه خدمات مختلف در راستای آموزش زبان انگلیسی به افراد می کند. در سایت موسسه ایران اروپا می توان به خدمات مختلفی مانند دوره های آنلاین، تعیین سطح آنلاین و ... دسترسی داشت که در ادامه مقاله توضیحات کاملی در خصوص ورود به پورتال موسسه ایران اروپا و ثبت نام در این موسسه داده شده است. این سایت از بخش های مختلف و متنوعی تشکیل شده است و بیشتر با هدف معرفی این موسسه راه اندازی شده است.

سایت موسسه ایران اروپا

موسسه ایران اروپا یکی از بهترین موسسه های آموزش زبان انگلیسی است که اقدام به ارائه خدمات مختلف در راستای آموزش زبان انگلیسی به افراد می کند. در سایت موسسه ایران اروپا می توان به خدمات مختلفی مانند دوره های آنلاین، تعیین سطح آنلاین و … دسترسی داشت که در ادامه مقاله توضیحات کاملی در خصوص ورود به پورتال موسسه ایران اروپا و ثبت نام در این موسسه داده شده است. این سایت از بخش های مختلف و متنوعی تشکیل شده است و بیشتر با هدف معرفی این موسسه راه اندازی شده است.

برای دسترسی به این سامانه از طریق لینک iran-europe.net  اقدام نمایید.

راهنمای ورود به پورتال موسسه ایران اروپا

در صورتی که قصد ورود به پورتال موسسه ی ایران اروپا را دارید. می توانید طبق مراحلی که در ادامه توضیح داده می شود به پورتال اختصاصی موسسه ایران اروپا وارد شوید.

۱- ابتدا وارد «سایت موسسه ایران اروپا» شده و پس از ورود به سایت بر روی گزینه «پورتال زبان آموزان» در بالای سایت کلیک نمایید.

۲- حال شما به بخش پورتال اختصاصی موسسه ایران اروپا وارد شده اید. و می توانید با وارد کردن کد کاربری و رمز عبور به این پورتال وارد شوید.

 

ثبت نام در موسسه ایران اروپا iran-europe.net

افرادی که قصد ثبت نام در موسسه ایران اروپا را دارند، می بایست که به صورت حضوری به یکی از شعب موسسه ایران اروپا مراجعه کنند و مراحل ثبت نام خودشان را به صورت حضوری انجام دهند. در سایت iran-europe.net امکان ثبت نام غیر حضوری داوطلبان در هر یک از دوره های مختلف آموزش زبان انگلیسی وجود دارد.

ثبت نام در موسسه ایران اروپا با تعیین سطح برای داوطلبان انجام خواهد شد. داوطلبان باید به صورت حضوری و یا به صورت غیر حضوری و از طریق سایت این موسسه مراحل تعیین سطح خود را به صورت آنلاین انجام دهند. در صورتی که قصد انجام مراحل تعیین سطح آنلاین در پورتال موسسه ایران اروپا را دارید. می توانید بر روی گزینه «تعیین سطح آنلاین» در بالای سایت iran-europe.net کلیک کنید. تا مراحل تعیین سطح شما به صورت آنلاین انجام شود.

 

کلاس های آنلاین موسسه ایران اروپا

یکی از دلایلی که باعث متمایز شدن موسسه ایران اروپا از دیگر موسسه های آموزش زبان شده است، این است که این موسسه اقدام به برگزاری کلاس های آنلاین در سطح جهانی می کند. افرادی که قصد ثبت نام در این موسسه را دارند، می توانند به صورت انتخابی، یکی از کلاس های آنلاین و یا کلاس حضوری را انتخاب کنند.

افرادی که قصد ثبت نام در کلاس های آنلاین موسسه ایران اروپا را دارند، می توانند به صورت غیر حضوری در این موسسه ثبت نام کنند. در حال حاضر این موسسه بیش از ۲۰ هزار زبان آموز در سراسر جهان دارد و به عنوان یکی از برترین موسسه های آموزش زبان انگلیسی در سطح جهان فعالیت می کند.

برگزاری کلاس های آنلاین موسسه ایران اروپا در پلتفرم اختصاصی این موسسه انجام می شود و همین موضوع سبب می شود که زبان آموزان بتوانند به صورت اختصاصی از کلاس های آنلاین استفاده کنند.


سایر امکانات موسسه ایران اروپا

از جمله خدمات و امکاناتی که در این موسسه ارائه می شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- در iran-europe.net خدمات مختلفی در رابطه با آزمون آیلتس ارائه می شود. زبان آموزانی که قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارند، می توانند از خدمات و دوره هایی که در این موسسه ارائه می شوند، استفاده کنند.

۲- تمامی دوره های آموزشی موسسه ایران اروپا با تعیین سطح دقیق برگزار می شود.

۳- تمامی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان می توانند با توجه به سطح خودشان از هر از امکانات موسسه استفاده کنند.

۴- در این موسسه امکان برگزاری کلاس های جانبی در کنار کلاس های ترمیک برای نوجوانان، کودکان و بزرگسالان وجود دارد.

۵- در موسسه ایران اروپا امکان تقویت مهارت در شرکت آزمون های مختلف بین المللی مانند تافل، آیلتس و … وجود دارد.

 

 

 

 

بیشتر بخوانید:  سایت اداره کل تعاون و پشتیبانی

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=45398&preview=true