سامانه جامع کانون زبان ایران
سامانه جامع کانون زبان ایران
سامانه جامع کانون زبان ایران، سامانه ای است که برای ارائه خدمات به زبان آموزان و کارکنان کانون زبان روی کار آمده است. این سامانه خدمات مختلفی را به هر یک از زبان آموزان و یا کارکنان مراکز کانون زبان ارائه می کند. کاربران با ورود به این سامانه می توانند فرایند ورود به پورتال و یا ثبت نام خود را انجام دهند.

سامانه جامع کانون زبان ایران

سامانه جامع کانون زبان ایران، سامانه ای است که برای ارائه خدمات به زبان آموزان و کارکنان کانون زبان روی کار آمده است. این سامانه خدمات مختلفی را به هر یک از زبان آموزان و یا کارکنان مراکز کانون زبان ارائه می کند. کاربران با ورود به این سامانه می توانند فرایند ورود به پورتال و یا ثبت نام خود را انجام دهند. اما متقاضیانی که در کانون زبان ایران در حال تحصیل هستند برای شرکت در کلاس های آنلاین خود باید از طریق سایت e-ili.ir ، برای شرکت در آزمون های آنلاین کانون زبان باید وارد سایت exam.ili.ir و برای مشاهده آزمون نیز باید از طریق سایت ilireg.ir اقدام کنند.

 

سامانه جامع کانون زبان ایران

سامانه جامع کانون زبان ایران

نحوه ورود کاربر به سامانه جامع کانون زبان ایران www.ili.ir

۱- ابتدا از طریق لینک بالا وارد سامانه شوید.

۲- در صورتی که قصد ورود به این سامانه را دارید، به بخش مربوط به ورود کاربر وارد شوید.

۳- حال شناسه کاربری و رمز عبور سامانه جامع کانون زبان را وارد کنید. و بر روی گزینه ورود به سامانه کلیک کنید.

نکته ۱: معمولا شناسه کاربری زبان آموزان برابر کد زبان آموزی و رمز عبور آن ها برابر کد ملی زبان آموزان است.

نکته ۲: در صورتی که رمز عبور خود را تغییر داده اید و در حال حاضر آن را به خاطر ندارید. می توانید بر روی گزینه «فراموشی رمز عبور» کلیک کنید. و رمز عبور خود را بازیابی کنید.

 

نحوه ثبت نام غیر حضوری در سامانه جامع کانون زبان ایران www.ili.ir

ابتدا ثبت‌ نام اینترنتی کانون زبان ایران طریق سایت register.ili.ir انجام می شود. در ابتدا به سامانه جامع کانون زبان وارد شوید. و بر روی گزینه پیش ثبت نام ورودی جدید کلیک کنید. و بر روی گزینه پیش ثبت نام ورودی جدید کلیک کنید.

نحوه پرداخت شهریه در سامانه  ilireg.ir

پرداخت شهریه تنها به صورت غیر حضوری و از طریق سایت جامع کانون زبان امکان پذیر است. بنابراین، حتما قبل از اتمام زمان پرداخت شهریه، برای پرداخت شهریه در سامانه اقدام کنید.

سامانه نظرسنجی کانون  exam.ili.ir

کانون زبان ایران جهت ارائه خدمات بهتر به زبان آموزان این موسسه اقدام به راه اندازی سامانه نظرسنجی کانون زبان ایران کرده است. با راه اندازی این سامانه باید تمام زبان آموزان وارد سایت معرفی شده شوند و به سوالاتی که برای آن ها مطرح شده است پاسخ دهند.از آنجایی که شرکت در آزمون نظر سنجی کانون زبان پیش شرط شرکت در آزمون های میان ترم می باشد پس همه زبان آموزان باید با ورود به سایت و وارد کردن کد ملی و کلمه عبور خود به سوالات پاسخ دهند.

نحوه مشاهده نمرات در سامانه جامع کانون زبان ایران ilireg.ir

کلیه زبان آموزانی که در آزمون های آنلاین و غیر حضوری و یا حضوری کانون زبان شرکت کرده اند، می توانند با ورود به سامانه جامع کانون زبان ایران و بخش نتایج، نتیجه آزمون خود را مشاهده نمایند. برای مشاهده نمرات آزمون ها، زبان آموزان باید به سایت وارد شوند. و پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور به این سامانه وارد شوند و از خدماتی که در این سامانه ارائه می شود از جمله مشاهده نمرات آزمون و نتایج خود، استفاده کنند.

 

 

 

بیشتر بخوانید:   پورتال مدارس سما

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=45534&preview=true