سامانه ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی
سامانه ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی
سامانه ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی وظیفه بررسی و ثبت سوابق بیمه کارکنان را دارد. این سامانه در واقع درگاه ارتباطی میان کارفرما و تامین اجتماعی برای ارسال لیست بیمه کارکنان است. در ادامه این مقاله به معرفی سامانه ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی و راهنمای ورود به سامانه، نحوه کار با آن و در نهایت لینک دانلود نرم افزار لیست بیمه خواهیم پرداخت.راهنمای ورود به سامانه ارسال لیست بیمه به این شکل است که پس از ثبت نام در این سامانه و ثبت اطلاعات خود، برای هر بار ورود به این سامانه گزینه " ورود" را انتخاب کنید. در صفحه ای که پیش روی شما به نمایش در آمده است. کد ملی و رمز عبور انتخابی خود در زمان ثبت نام را وارد کنید. در نهایت خدمات مورد نیاز خود را از منو انتخاب کنید.

سامانه ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی

سامانه ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی وظیفه بررسی و ثبت سوابق بیمه کارکنان را دارد. این سامانه در واقع درگاه ارتباطی میان کارفرما و تامین اجتماعی برای ارسال لیست بیمه کارکنان است. در ادامه این مقاله به معرفی سامانه ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی و راهنمای ورود به سامانه، نحوه کار با آن و در نهایت لینک دانلود نرم افزار لیست بیمه خواهیم پرداخت.راهنمای ورود به سامانه ارسال لیست بیمه به این شکل است که پس از ثبت نام در این سامانه و ثبت اطلاعات خود، برای هر بار ورود به این سامانه گزینه ” ورود” را انتخاب کنید. در صفحه ای که پیش روی شما به نمایش در آمده است. کد ملی و رمز عبور انتخابی خود در زمان ثبت نام را وارد کنید. در نهایت خدمات مورد نیاز خود را از منو انتخاب کنید.

برای دسترسی به این سامانه از طریق لینک eservices.tamin.ir  اقدام نمایید.

 

سامانه ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی

سامانه ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی

نحوه ارسال اینترنتی لیست بیمه

۱- با مرورگر کروم یا فایرفاکس وارد سامانه شوید.

۲- از منوی بالا بر روی گزینه “کارفرمایان” کلیک کنید.

۳-  گزینه “لیست حق بیمه” و سپس “ارسال لیست حق بیمه” را انتخاب کنید.

۴- صفحه را به سمت پایین اسکرول کنید.

۵- بر روی گزینه بارگذاری لیست حق بیمه کلیک کنید.

۶- اطلاعات خواسته شده را وارد و فایل های ماهیانه را آپلود کنید. و سپس بر روی گزینه “ثبت لیست حق بیمه” کلیک کنید.

۷- با کلیک بر روی گزینه “مشاهده سوابق لیست های ارسالی” مطابق عکس سوم، جدول بالا برای شما به نمایش در خواهد آمد. و با کلیک بر روی “عملیات” می توانید اقدام به پرداخت حق بیمه کارکنان خود کنید.

 

دانلود نرم افزار لیست بیمه تامین ۱۴۰۰

سازمان تامین اجتماعی برای سهولت، کاهش خطا و تسریع ورود اطلاعات بیمه شدگان و همچنین کارگاه ها اقدام به راه اندازی نرم افزار “لیست حق بیمه” یا List Disk نموده است. این نرم افزار کاملا رایگان از طریق سامانه تامین اجتماعی قابل دریافت و دانلود می باشد.

برای دانلود نرم افزار لیست بیمه تامین ۱۴۰۰ می توانید به چند روش اقدام کنید.

 

 

 

 

بیشتر بخوانید:  سایت سنجش پزشکی

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=45809&preview=true