سایت آنی یاب
سایت آنی یاب
گم شدن مدارک و اشیاء همواره برای بسیاری  از مردم چالش برانگیز بوده است. بسیاری از مدارک و اشیاء مفقود و تا به حال پیدا نشده اند و همین موضوع باعث شده است که افراد به دنبال دریافت مدارک المثنی و ... باشند. با توجه به بسترها و فناوری های موجود در کشور ایرانی، بستری به نام سایت آنی یاب راه اندازی شده است. که از طریق آن می توان به راحتی اشیاء مفقودی را پیدا کرد. کاربران می توانند با خرید و ثبت نام هر یک از بسته های آنی یاب، کد مالکیت اختصاصی برای اشیاء و مدارک خودشان داشته باشند. و این مدارک را به این کد مالکیت اختصاصی مجهز کنند. در صورتی که مدارک یا اشیاء پس از ثبت نام در بسته های این سیستم، پیدا شوند؛ در سریع ترین زمان ممکن پیامکی حاوی شماره تماس فرد یابنده به صاحب مدارک و اشیاء ارسال خواهد شد. و صاحب این مدارک می تواند در سریع ترین زمان ممکن، اقدام به دریافت مدارک خود کنند.

سایت آنی یاب

گم شدن مدارک و اشیاء همواره برای بسیاری  از مردم چالش برانگیز بوده است. بسیاری از مدارک و اشیاء مفقود و تا به حال پیدا نشده اند و همین موضوع باعث شده است که افراد به دنبال دریافت مدارک المثنی و … باشند. با توجه به بسترها و فناوری های موجود در کشور ایرانی، بستری به نام سایت آنی یاب راه اندازی شده است. که از طریق آن می توان به راحتی اشیاء مفقودی را پیدا کرد.

کاربران می توانند با خرید و ثبت نام هر یک از بسته های آنی یاب، کد مالکیت اختصاصی برای اشیاء و مدارک خودشان داشته باشند. و این مدارک را به این کد مالکیت اختصاصی مجهز کنند. در صورتی که مدارک یا اشیاء پس از ثبت نام در بسته های این سیستم، پیدا شوند؛ در سریع ترین زمان ممکن پیامکی حاوی شماره تماس فرد یابنده به صاحب مدارک و اشیاء ارسال خواهد شد. و صاحب این مدارک می تواند در سریع ترین زمان ممکن، اقدام به دریافت مدارک خود کنند.

برای مراجعه به این سایت به آدرس  aniyab.com   مراجعه کنید.

 

سایت آنی یاب

سایت آنی یاب

دانلود برنامه آنی یاب

کلیه افرادی که علاقه مند به استفاده از خدمات این سیستم مانند شارژ برچسب، ثبت درآمد، ویرایش اطلاعات خود، ثبت آگهی مفقودی و … می باشند، می توانند با دانلود اپلیکیشن آنی یاب، از هر یک از خدمات در کمترین زمان ممکن استفاده نمایند.

در حال حاضر، این برنامه فقط در نسخه اندروید در دسترس است. و کاربرانی که دارای گوشی های هوشمند آیفون می باشند باید از سایت این سیستم استفاده کنند.

برچسب آنی یاب چیست

همه خدمات سیستم آنی یاب، زمانی قابل دسترس می باشند که کاربران ابتدا در این سیستم ثبت نام و برچسب آنی یاب خریداری کرده باشند. افرادی که علاقه مند هستند مدارک خودشان را به یک نوعی بیمه کنند، می توانند برچسب آنی یاب را خریداری نمایند. تا در صورت مفقود شدن مدارک و اشیاء، کد مربوط به آن شیء و مدرک باعث پیدا شدن این مدارک شود. در صورتی که قصد خرید برچسب آنی یاب را دارید باید ابتدا به سایت این سیستم وارد شوید. و سپس پس از ایجاد حساب کاربری، به پنل کاربری خود وارد شوید. و سپس اقدام به خرید برچسب آنی یاب به صورت الکترونیکی نمایید.

 

 

 

بیشتر بخوانید:  سایت ازدواج دانشجویی

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=47240&preview=true