سامانه دارو و مواد بیولوژیک
سامانه دارو و مواد بیولوژیک
از جمله سامانه هایی که در بخش خدمات الکترونیک سایت وزارت جهاد کشاورزی ارائه شده است، سامانه دارو مواد بیولوژیک می باشد. این سامانه امکان ثبت نام کاربران مختلف از جمله وارد کنندگان دارو، تولید کنندگان دارو و توزیع کنندگان دارو را فراهم کرده است. همچنین، در این سامانه امکان ردیابی دارو و واکسن وجود دارد.این سامانه در سال 1390 پس از طراحی و مطالعات اولیه شروع به کار کرد. مخاطبان این سامانه واردکنندگان، تولیدکنندگان، صادرکنندگان و توزیع‌کنندگان دارو و مواد بیولوژیک دامپزشکی گیاهی و شیمیایی هستند.

سامانه دارو و مواد بیولوژیک

از جمله سامانه هایی که در بخش خدمات الکترونیک سایت وزارت جهاد کشاورزی ارائه شده است، سامانه دارو مواد بیولوژیک می باشد. این سامانه امکان ثبت نام کاربران مختلف از جمله وارد کنندگان دارو، تولید کنندگان دارو و توزیع کنندگان دارو را فراهم کرده است. همچنین، در این سامانه امکان ردیابی دارو و واکسن وجود دارد.این سامانه در سال ۱۳۹۰ پس از طراحی و مطالعات اولیه شروع به کار کرد. مخاطبان این سامانه واردکنندگان، تولیدکنندگان، صادرکنندگان و توزیع‌کنندگان  دامپزشکی گیاهی و شیمیایی هستند.

برای مراجعه به این سایت به آدرس  https://ivo.ir/  مراجعه کنید.

 

سامانه دارو و مواد بیولوژیک

سامانه دارو و مواد بیولوژیک

امکانات

صدور گواهی بهداشتی واردات دارو، واکسن و مواد بیولوژیک، صدور گواهی بهداشتی صادرات دارو، واکسن و مواد بیولوژیک، صدور گواهی بهداشتی ترخیص دارو، واکسن و مواد بیولوژیک و صدور گواهی توزیع دارو، واکسن و مواد بیولوژیک از مزایای این سامانه است.

از طریق این سامانه‌، رصد و پایش دارو، واکسن، مواد اولیه دامپزشکی وارداتی و تولیدی تا سطح داروخانه‌ها و مراکز مایه‌کوبی و همچنین سایر خدمات کمی و کیفی در حداقل زمان ممکن به تولیدکنندگان عزیزمان در سال جهش تولید که باید با موانع کمتر به امر کسب و کار خود متمرکز شوند، مقدور می‌شود.

خوشبختانه دفتر دارو و درمان نیز در راستای عمل به سیاست های کلی این سازمان طی ۲ سال گذشته اقدام به برگزاری جلسات منظم با مدیران سندیکای تولیدکنندگان داروهای دامپزشکی و انجمن واردکنندگان دارو و مواد بیولوژیک دامپزشکی و اخذ نظرات ایشان در تدوین دستورالعمل ها و تصمیم گیری ها کرد که همین امر به نقطه عطفی در کارنامه این دفتر طی یکسال گذشته انجامید.

بیشتر بخوانید: سامانه ردیابی دام

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=47701&preview=true