سامانه صندوق بیمه کشاورزی
سامانه صندوق بیمه کشاورزی
از جمله سامانه هایی که در بخش خدمات الکترونیک سایت ارائه شده است، سامانه جامع صندوق بیمه کشاورزی می باشد. این سامانه با هدف ارائه خدمات بیمه ای به مشتریان و همکاران صندوق بیمه کشاورزی راه اندازی شده است. و خدمات مختلفی را به افراد ارائه می کند. هدف صندوق، انجام بيمه انواع محصولات كشاورزي، دام، طيور، زنبورعسل، كرم ابريشم و آبزيان پرورشي در مقابل خسارتهاي ناشي از سوانح طبيعي و حوادث قهري  به عنوان وسيله­ اي براي نيل به اهداف و سياستهاي بخش كشاورزي مي ­باشد.

سامانه صندوق بیمه کشاورزی

از جمله سامانه هایی که در بخش خدمات الکترونیک سایت ارائه شده است، سامانه جامع صندوق بیمه کشاورزی می باشد. این سامانه با هدف ارائه خدمات بیمه ای به مشتریان و همکاران صندوق بیمه کشاورزی راه اندازی شده است. و خدمات مختلفی را به افراد ارائه می کند. هدف صندوق، انجام بيمه انواع محصولات كشاورزي، دام، طيور، زنبورعسل، كرم ابريشم و آبزيان پرورشي در مقابل خسارتهاي ناشي از سوانح طبيعي و حوادث قهري  به عنوان وسيله­ اي براي نيل به اهداف و سياستهاي بخش كشاورزسامانه صندوق بیمه کشاورزیي مي ­باشد.

برای مراجعه به این سایت به آدرس   www.maj.ir مراجعه کنید.

سامانه صندوق بیمه کشاورزی

سامانه صندوق بیمه کشاورزی

سایر وظایف و حدود عمليات صندوق

۱ – بررسی و تحقیق در مورد مختصات اقتصادی، اجتماعی، کشاورزی و فنی مناطق مختلف کشور.

۲ – بررسی و تحقیق تطبیقی در مورد روشهای بیمه کشاورزی در دنیا

۳ – بررسی و مطالعه طرح های کاهش دهنده خسارات ناشی از خطرات تحت پوشش بیمه و پیشنهاد آن به دولت جهت هماهنگ کردن آنها با طرحهای مربوطه

تبصره – اقدامات موضوع بندهای ۱، ۲ و ۳ این ماده با استفاده از منابع اطلاعاتی و نتایج تحقیقاتی و همکاری سایر مؤسسات کشور انجام خواهد شد.

۴ – تهیه آئین نامه ها و دستورالعمل ها و اصلاح آنها با توجه به نتایج تحقیقات

۵ – انجام عملیات بیمه محصولات کشاورزی.

۶ – انجام هر گونه عملیات آموزشی و شرکت در سمینارها و کنفرانس ها، به نحوی که در ارتقاء سطح معلومات بیمه گذاران، کارشناسان و یا سایر کارمندان و دست اندرکاران بیمه کشاورزی در جهت پیشرفت و توسعه عملیات صندوق ضروری می باشد.

۷- صندوق می تواند در صورت لزوم به منظور جلوگیری از رکود سرمایه خود، اوراق قرضه و سایر اوراق بهادار صددرصد دولتی خریداری نموده و یا از طریق بانک کشاورزی در طرح های کشاورزی و صنایع وابسته به نحوی که سرمایه گذاری صندوق از طرف بانک کشاورزی تضمین گردد مشارکت نماید.

 

 

 

بیشتر بخوانید: سامانه دارو و مواد بیولوژیک

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=47705&preview=true