سایت وزارت جهاد کشاورزی
سایت وزارت جهاد کشاورزی
وزارت جهاد کشاورزی با هدف دادن خدمات به مردم کشور ایران و دیگر افرادی که قصد استفاده از خدمات این سازمان را دارند. اقدام به راه اندازی سامانه جهاد کشاورزی  کرده است. این سامانه به منظور دادن خدمات متنوع به صورت غیر حضوری و آنلاین فعالیت میکند. سایت وزارت جهاد کشاورزی یکی از سامانه های معتبر در زمینه انتشار اخبار وزارتخانه جهاد کشاورزی می باشد و در همین راستا نیز افرادی که قصد اطلاع از آخرین اطلاعیه های این وزارتخانه را دارند، می توانند به این سایت مراجعه کنند.

سایت وزارت جهاد کشاورزی

وزارت جهاد کشاورزی با هدف دادن خدمات به مردم کشور ایران و دیگر افرادی که قصد استفاده از خدمات این سازمان را دارند. اقدام به راه اندازی سایت جهاد کشاورزی  کرده است. این سامانه به منظور دادن خدمات متنوع به صورت غیر حضوری و آنلاین فعالیت میکند. سایت وزارت جهاد کشاورزی یکی از سامانه های معتبر در زمینه انتشار اخبار وزارتخانه جهاد کشاورزی می باشد و در همین راستا نیز افرادی که قصد اطلاع از آخرین اطلاعیه های این وزارتخانه را دارند، می توانند به این سایت مراجعه کنند.

برای مراجعه به این سایت به آدرس   maj.ir  مراجعه کنید.

سایت وزارت جهاد کشاورزی

سایت وزارت جهاد کشاورزی

راهنمای ورود به سایت

آن دسته از افرادی که قصد استفاده از هر یک از امکانات سامانه جهاد کشاورزی را دارند، باید ابتدا به این سامانه وارد شوند. در سامانه جهاد کشاورزی بخش های مختلف و متنوعی وجود دارد. که اشخاص می توانند با کمک آن ها به خدمات مختلف وزارت جهاد کشاورزی، اطلاعیه های مهم، آخرین اخبار و … دسترسی داشته باشند.

ورود به سایت برای عموم مردم آزاد است. و تمامی افراد می توانند برای استفاده از امکانات این سایت به هر یک از بخش های این سامانه وارد شوند. در صورتی که قصد ورود به این سامانه را دارید، می توانید بر روی لینک هایی که در ابتدای مقاله قرار دارد کلیک کنید.

 

 

 

بیشتر بخوانید: ارسال درخواست متقاضیان دانشگاه افسری

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=47690&preview=true