پنل کاربری مخابرات من
پنل کاربری مخابرات من
یکی از خدمات بسیار خوبی که در سایت مخابرات به مشتریان این شرکت میدهد بخش مخابرات من است. در بخش مخابرات من امکان مشاهده میزان مصرف، پرداخت قبوض به صورت آنلاین، فعال سازی سرویس تلفن ثابت و ... فراهم شده است. در پنل کاربری مخابرات من به یک سری خدمات اختصاصی دسترسی خواهید داشت. و می توانید راحت تر امور مخابراتی خود را انجام دهید. در صورتی که قبلا یک حساب کاربری در مخابرات من ایجاد کرده اید، می توانید با در دست داشتن اطلاعات حساب کاربری خود و مانند مراحل زیر به پنل کاربری مخابرات من وارد شوید.

پنل کاربری مخابرات من

یکی از خدمات بسیار خوبی که در سایت مخابرات به مشتریان این شرکت میدهد بخش مخابرات من است. در بخش مخابرات من امکان مشاهده میزان مصرف، پرداخت قبوض به صورت آنلاین، فعال سازی سرویس تلفن ثابت و … فراهم شده است. در پنل کاربری مخابرات من به یک سری خدمات اختصاصی دسترسی خواهید داشت. و می توانید راحت تر امور مخابراتی خود را انجام دهید. در صورتی که قبلا یک حساب کاربری در مخابرات من ایجاد کرده اید، می توانید با در دست داشتن اطلاعات حساب کاربری خود و مانند مراحل زیر به پنل کاربری مخابرات من وارد شوید.

برای مراجعه به این سایت به آدرس  tci.ir  مراجعه کنید.

پنل کاربری مخابرات من

پنل کاربری مخابرات من

راهنمای ورود به پنل کاربری

۱- ابتدا به سایت اصلی مخابرات وارد شوید.

۲- پس از ورود به سایت اصلی مخابرات بر روی گزینه «مخابرات من» در بالای سایت کلیک کنید.

۳- پس از ورود به سایت مخابرات من، از بالای سایت بر روی گزینه «ورود» کلیک کنید.

۴- حال کافیست که اطلاعات حساب کاربری خود، یعنی نام کاربری و رمز عبور را در قسمت مشخص شده وارد کنید و سپس بر روی گزینه «ورود» کلیک نمایید.

ایجاد حساب کاربری در بخش مخابرات من

شرکت مخابرات به منظور تسهیل و تسریع ارائه خدمات در سایت tci.ir، اقدام به راه اندازی بخشی به نام بخش مخابرات من کرده است. در این بخش از سایت مخابرات امکان استفاده از خدمات اختصاصی تر برای مشتریان اینترنت و تلفن ثابت این شرکت وجود دارد.

از جمله خدماتی که در بخش مخابرات من ارائه می شود می توان به مشاهده قبوض، پرداخت قبوض به صورت آنلاین، دریافت ریز مکالمات تلفن ثابت، مشاهده میزان مصرف و جزئیات مربوط به آن و … اشاره کرد. در بخش مخابرات من امکان ایجاد حساب کاربری وجود دارد و افراد می توانند پس از ایجاد حساب کاربری در بخش مخابرات من تهران از خدمات اختصاصی شرکت مخابرات استفاده کنند.

در صورتی که قبلا اقدام به ایجاد حساب کاربری در بخش مخابرات من نکرده اید و در حال حاضر قصد استفاده از خدمات مخابرات من را دارید، می توانید طبق مراحل زیر، اقدام به ایجاد حساب کاربری در این بخش کنید.

ابتدا یکی از مرورگرهای خود را باز کنید و به سایت اصلی مخابرات وارد شوید.

سپس بر روی گزینه «مخابرات من» در سایت مخابرات کلیک کنید.

پس از ورود به سایت قدیمی مخابرات، بر روی گزینه «ثبت نام» در بالای سایت مخابرات کلیک کنید.

در مرحله بعدی کافیست که با وارد کردن نام کاربری مورد نظر خود و رمز عبور بر روی گزینه ایجاد حساب کلیک کنید تا حساب کاربری شما در بخش مخابرات من ایجاد شود.

 

 

 

بیشتر بخوانید: سایت مخابرات

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=47838&preview=true