اعتراض به نمره منفی گواهینامه
اعتراض به نمره منفی گواهینامه
آن دسته از افرادی که به هر دلیلی به نمره منفی اعمال شده برای خود اعتراض دارند، می توانند به منظور اعتراض به نمره منفی گواهینامه به صورت حضوری به واحدهای اجرائی کشور مراجعه کنند. در حال حاضر، امکان ثبت اعتراض وجود ندارد و لازم است که اشخاص به منظور ثبت اعتراض خودشان، به یکی از واحدهای اجرائی کشور در استان محل سکونت خود مراجعه کنند. و درخواست خود را مبنی بر اعتراض به نمره منفی ثبت کنند.

اعتراض به نمره منفی گواهینامه

آن دسته از افرادی که به هر دلیلی به نمره منفی اعمال شده برای خود اعتراض دارند، می توانند به منظور اعتراض به نمره منفی به صورت حضوری به واحدهای اجرائی کشور مراجعه کنند. در حال حاضر، امکان ثبت اعتراض وجود ندارد و لازم است که اشخاص به منظور ثبت اعتراض خودشان، به یکی از واحدهای اجرائی کشور در استان محل سکونت خود مراجعه کنند. و درخواست خود را مبنی بر اعتراض به نمره منفی ثبت کنند.

برای مراجعه به این سایت به آدرس  https://rahvar120.ir/  مراجعه کنید.

 

اعتراض به نمره منفی گواهینامه

اعتراض به نمره منفی گواهینامه

نحوه اعتراض

به منظور اعتراض به نمره منفی اشخاص می بایست مدارک و مستندات لازم که ادعای آن ها را اثبات می کنند. را به همراه خود داشته باشند تا بتوانند اعتراض خود را به صورت قانونی ثبت نمایند. پس از ثبت اعتراض، کارشناس واحد اجرایی مربوطه بررسی های لازم را انجام خواهد داد. و در صورت معتبر بودن اعتراض، نمره منفی فرد متقاضی، برداشته خواهد شد.

در صورتی که افراد قصد اعتراض به نمره منفی خود در واحد های اجرایی کشوری را دارند، می بایست که حتما با در دست داشتن یک سری مدارک از جمله اصل گواهینامه رانندگی، قولنامه، وکالتنامه و یا سند قانونی خودرو و مستندات لازم به واحدهای اجرایی مراجعه و فرم مربوط به درخواست خود را در این مراکز تکمیل نمایند.

 

 

 

 

 

بیشتر بخوانید: بخشودگی نمره منفی گواهینامه

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/2022/02/04/----/