پیگیری گواهینامه با شماره مرسوله
پیگیری گواهینامه با شماره مرسوله
روش دیگری که برای پیگیری گواهینامه رانندگی وجود دارد، استفاده از شماره مرسوله جهت پیگیری گواهینامه خواهد بود. در این روش لازم است که اشخاص به سایت رهگیری مرسوله های شرکت ملی پست مراجعه کنند. و با کد مرسوله خود که معمولا یک کد 24 رقمی است، اقدام به پیگیری گواهینامه با شماره مرسوله نمایند. اما به منظور پیگیری مرسولات سازمانی و گواهینامه از طریق سایت رهگیری مرسولات سازمانی، فقط نیاز به وارد کردن کد ملی می باشد. در نظر داشته باشید که قبل از ارسال گواهینامه، هیچ کد مرسوله ای به اشخاص تحویل نمیدهند . اما در صورتی که شما با پیگیری های لازم توانسته اید کد پیگیری مرسوله خود را دریافت کنید.

پیگیری گواهینامه با شماره مرسوله

روش دیگری که برای پیگیری گواهینامه رانندگی وجود دارد، استفاده از شماره مرسوله جهت خواهد بود. در این روش لازم است که اشخاص به سایت رهگیری مرسوله های شرکت ملی پست مراجعه کنند. و با کد مرسوله خود که معمولا یک کد ۲۴ رقمی است، اقدام به پیگیری با شماره مرسوله نمایند. اما به منظور پیگیری مرسولات سازمانی و گواهینامه از طریق سایت رهگیری مرسولات سازمانی، فقط نیاز به وارد کردن کد ملی می باشد. در نظر داشته باشید که قبل از ارسال گواهینامه، هیچ کد مرسوله ای به اشخاص تحویل نمیدهند . اما در صورتی که شما با پیگیری های لازم توانسته اید کد پیگیری مرسوله خود را دریافت کنید.

برای مراجعه به این سایت به آدرس tracking.post.ir  مراجعه کنید.

 

پیگیری گواهینامه با شماره مرسوله

پیگیری گواهینامه با شماره مرسوله

نجوه پیگیری

می توانیدبرای پیگیری گواهینامه خود طبق مراحلی که در ادامه توضیح داده می شود، اقدام به پیگیری نمایید:

۱- ابتدا به سایت رهگیری پست به نشانی tracking.post.ir وارد شوید.

۲- حال کافیست که شماره مرسوله (یک کد ۲۰ تا ۲۴ رقمی) را در قسمت مربوطه وارد کنید. و بر روی گزینه «جستجوی زرد رنگ» کلیک کنید تا اطلاعات مربوط به گواهینامه شما را نمایش بدهد.

۳- از طریق این سایت می توان مراحل ارسال گواهینامه را از طریق شهر مبدا و به شهر مقصد مشاهده کرد. و تمامی جزئیات صدور و ارسال را دریافت نمود.

 

 

 

بیشتر بخوانید: اعتراض به نمره منفی گواهینامه

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=47440&preview=true