اپلیکیشن کلاب هاوس
اپلیکیشن کلاب هاوس
کلاب هاوس به عنوان یک شبکه اجتماعی صوتی حالا نزدیک به 10 میلیون کاربر داشته و قصد دارد که با اضافه کردن قابلیت های جدیدی مثل ضبط کلیپ از مکالمه های صوتی، کاربران خود را روز به روز افزایش دهد. اپلیکیشن کلاب هاوس در دو نسخه اندروید و ios برای استفاده کاربران ارائه شده است که در ادامه به نحوه دانلود Clubhouse در سیستم عامل های اندروید و آی او اس خواهیم پرداخت.

اپلیکیشن کلاب هاوس

کلاب هاوس به عنوان یک شبکه اجتماعی صوتی حالا نزدیک به ۱۰ میلیون کاربر داشته و قصد دارد که با اضافه کردن قابلیت های جدیدی مثل ضبط کلیپ از مکالمه های صوتی، کاربران خود را روز به روز افزایش دهد. اپلیکیشن کلاب هاوس در دو نسخه اندروید و ios برای استفاده کاربران ارائه شده است که در ادامه به نحوه دانلود Clubhouse در سیستم عامل های اندروید و آی او اس خواهیم پرداخت.

برای مراجعه به این سایت به آدرس   https://www.clubhouse.com/   مراجعه کنید.

 

اپلیکیشن کلاب هاوس

اپلیکیشن کلاب هاوس

دانلود اپلیکیشن کلاب هاوس برای اندروید و آیفون

اگر شما از کاربران گوشی های اندوریدی هستید، کافی است به برنامه پلی استور گوگل مراجعه کرده و در بخش جستجو اسم Clubhouse را وارد کنید. بعد از انجام این کار و طی شدن پروسه دانلود، نرم افزار به صورت خودکار در سیستم شما نصب میشود و به لیست اپلیکیشن هایتان اضافه می شود. و در صورتی که قصد نصب برنامه کلاب هاوس را دارید ابتدا نرم افزار App Store را در آیفون اجرا کنید. و بعد از جستجوی نام Clubhouse به سادگی آن را دانلود کنید.

 

نسخه IOS             لینک دانلود

نسخه اندروید        لینک دانلود

 

 

راهنمای نصب برنامه کلاب هاوس در اندروید

۱- در مرحله اول برای نصب اپلیکیشن کلاب هاوس در آیفون به نرم افزار پیش فرض App Store بروید.

 

۲- حالا در بخش جستجو یا Search نام Clubhouse را وارد کنید.

 

۳- کافی است نرم افزار با نام Clubhouse: Drop-in audio chat را پیدا کرده و پروسه نصب را طی کنید. حالا شما در سیستم عامل های اندروید و آی او اس طریقه نصب کلاب هاوس را یاد گرفته اید. در بخش بعدی می خواهیم به شیوه ثبت نام در این نرم افزار اشاره کنیم و ببینیم که چگونه می توان از قابلیت های آن استفاده کرد.

 

 

 

 

 

بیشتر بخوانید: سایت کلاب هاوس

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=49297&preview=true