سایت کلاب هاوس
سایت کلاب هاوس
برنامه کلاب هاوس به عنوان یکی از نرم افزار های جدید در زیرمجموعه نرم افزار های شبکه های اجتماعی حسابی بر سر زبان ها افتاد. و ارزشی بالا تر از 1 میلیارد دلار به دست آورده است. در واقع هدف اصلی Clubhouse برگزاری میتینگ ها و قرار های صوتی است که در آن کاربران با استفاده از وویس با یکدیگر مکالمه و تبادل اطلاعات می کنند. برای ورود به سایت کلاب هاوس  میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید. در نظر داشته باشید که هنگام ورود باید فیلتر شکن خود را روشن کنید.

سایت کلاب هاوس

برنامه کلاب هاوس به عنوان یکی از نرم افزار های جدید در زیرمجموعه نرم افزار های شبکه های اجتماعی حسابی بر سر زبان ها افتاد. و ارزشی بالا تر از ۱ میلیارد دلار به دست آورده است. در واقع هدف اصلی Clubhouse برگزاری میتینگ ها و قرار های صوتی است که در آن کاربران با استفاده از وویس با یکدیگر مکالمه و تبادل اطلاعات می کنند. برای ورود به سایت کلاب هاوس  میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید. در نظر داشته باشید که هنگام ورود باید فیلتر شکن خود را روشن کنید.

برای مراجعه به این سایت به آدرس   https://www.clubhouse.com/   مراجعه کنید.

 

سایت کلاب هاوس

سایت کلاب هاوس

کلاب هاوس چیست؟

کلاب هاوس در واقع یک نرم افزار شبکه اجتماعی است که به شما اجازه می دهد به صحبت های دیگران گوش کرده یا حتی خودتان در مکالمات با موضاعات مختلف شرکت کنید. این نرم افزار اولین بار در مارس ۲۰۲۰ منتشر شد. و می توان گفت که محبوبیت آن را تا حد زیادی می توان مدیون قابلیت دعوت آن دانست. در واقع شما برای شرکت در مکالمه های صوتی مختلف باید یک دعوتنامه از یکی از اعضا دریافت کنید تا قادر باشید در جلسه ها حضور فعال داشته باشید.

با این حال برای نصب و استفاده از Clubhouse در حال حاضر شما نیازی به دعوت نامه ندارید. و به راحتی می توانید از قابلیت های آن استفاده کنید. بعد از نصب برنامه صفحه ای باز می شود که در آن گفتگو های متعددی با موضوع های مختلف وجود دارند. در هر یک از این گفتگو ها اشخاصی که علاقه به مبحث مورد نظر دارند می توانند به صورت صوتی به مکالمه بپردازند.

در هر یک از اتاق های کلاب هاوس ۸۰۰۰ عضو توانایی حضور را خواهند داشت و روزانه بیش از ۷۰۰۰۰۰ اتاق مختلف در این نرم افزار ساخته می شود. جالب است بدانید که ایلان ماسک اوایل سال ۲۰۲۱ با ورود به یکی از اتاق های کلاب هاوس به صورت تصادفی تاثیر زیادی در افزایش شهرت این شبکه اجتماعی صوتی گذاشت. اگر با شنیدن این ویژگی ها علاقمند به استفاده از این نرم افزار شدید، در ادامه با ما همراه باشید تا به نحوه دانلود برنامه کلاب هاوس بپردازیم.

 

 

 

 

 

  • نویسنده : https://khadamatmardomi.com/?p=49295&preview=true
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=49295&preview=true