سرمایه گذاری سیمان تأمین
سرمایه گذاری سیمان تأمین
شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین یا هلدینگ سیمان تامین یک هلدینگ تخصصی سرمایه‌گذاری در صنعت سیمان (و صنایع وابسته)، عمران و حمل‌و‌نقل است. که با تکیه بر منابع خود و استفاده بهینه از آن، نقش رهبری در صنایع یاد شده را ایفا خواهد کرد. حفظ و ارتقا ارزش سرمایه سهامداران برای هلدینگ یک اصل و در کنار آن سرمایه‌های انسانی (انتخاب مدیران شایسته) مهمترین محور ارزش‌آفرینی هلدینگ است.

سرمایه گذاری سیمان تأمین

شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین یا هلدینگ سیمان تامین یک هلدینگ تخصصی سرمایه‌گذاری در صنعت سیمان (و صنایع وابسته)، عمران و حمل‌و‌نقل است. که با تکیه بر منابع خود و استفاده بهینه از آن، نقش رهبری در صنایع یاد شده را ایفا خواهد کرد. حفظ و ارتقا ارزش سرمایه سهامداران برای هلدینگ یک اصل و در کنار آن سرمایه‌های انسانی (انتخاب مدیران شایسته) مهمترین محور ارزش‌آفرینی هلدینگ است. موضوع فعالیت شرکت مدیریت، راهبری، نظارت و پشتیبانی واحدها و شرکت‌های مرتبط با صنایع سیمان، عمران و حمل‌و‌نقل است. در حال حاضر شرکت سرمایه گذاری سیمان تأمین به عنوان یکی از واحدهای فرعی شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) در حال فعالیت است.

برای مراجعه به این سایت به لینک  https://tamin-cement.com   مراجعه کنید.

 

 

سرمایه گذاری سیمان تأمین

سرمایه گذاری سیمان تأمین

 

فعالیت اصلی

عمده فعالیت اصلی شرکت در سال های اخیر سرمایه گذاری و مدیریت شرکت های تولید کننده سیمان و غیر سیمانی مرتبط. و فعالیت شرکت های فرعی آن عمدتا در زمینه تولید سیمان، خدمات مهندسی صنعت سیمان، تولید گچ، بتن، پیمانکاری، ساخت و سازهای فولادی و ساخت در و پنجره آلومینیومی بوده است. بر اساس اساسنامه موضوع فعالیت اصلی شرکت عبارتست از:

۱- مدیریت، نظارت و پشتیبانی واحدها و شرکت‌های صنایع مرتبط با صنایع ساختمانی و معدنی

۲- خرید، فروش و پذیره نویسی سهام شرکت های بورسی و غیر بورسی

۳- سرمایه گذاری در صنایع سیمانی و معدنی در داخل و خارج از کشور

۴- آماده سازی سهام شرکت و نیز شرکت‌های سرمایه پذیر جهت ورود به بورس

۵- انجام فعالیت های بازرگانی مربوطه

 

 

 

 

ارزش گذاری شرکت

ارزش‌گذاری برای شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تأمین در سایت شرکت بورس منتشر شد. که بر این اساس ارزش خالص هر سهم این شرکت ۲۱۶۷۷ ریال برآورد شد. این ارزش‌گذاری بر اساس روش خالص ارزش روز دارایی ها (NPV) انجام میشود.

 

 

 

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=52510&preview=true