کارت به کارت بدون اپلیکیشن
کارت به کارت بدون اپلیکیشن
در صورتی که می خواهید با استفاده از روش کارت به کارت بدون اپلیکیشن عملیات انتقال وجه را انجام دهید می توانید با استفاده از دستگاه های خودپرداز این کار را انجام دهید. امروزه در تمامی شعب بانک ها، فروشگاه های زنجیره ای، سوپر مارکت ها و ... دستگاه های خودپرداز یا ATM مشاهده می شود. برای انجام عملیات انتقال وجه، کافی است به نزدیکترین دستگاه خودپرداز محل زندگی خود مراجعه کنید. و عملیات کارت به کارت پول را انجام دهید. بهتر است بدانید سقف و تعرفه انتقال پول در خودپردازها بسته به خودپرداز و حساب مقصد متفاوت است.

کارت به کارت بدون اپلیکیشن

در صورتی که می خواهید با استفاده از روش کارت به کارت بدون اپلیکیشن عملیات انتقال وجه را انجام دهید می توانید با استفاده از دستگاه های خودپرداز این کار را انجام دهید. امروزه در تمامی شعب بانک ها، فروشگاه های زنجیره ای، سوپر مارکت ها و … دستگاه های خودپرداز یا ATM مشاهده می شود. برای انجام عملیات انتقال وجه، کافی است به نزدیکترین دستگاه خودپرداز محل زندگی خود مراجعه کنید. و عملیات کارت به کارت پول را انجام دهید. بهتر است بدانید سقف و تعرفه انتقال پول در خودپردازها بسته به خودپرداز و حساب مقصد متفاوت است.

در صورتی که می خواهید از یک حساب به حساب فرد دیگر پول بپردازید حداکثر تا سقف مبلغ ۳ میلیون تومان را می توانید انتقال دهید. اما در صورتی که بخواهید از یک حساب به حساب دیگر خودتان در یک بانک وجه انتقال دهید، حداکثر سقف مجاز ۱۰۰ میلیون تومان است. یک روش دیگر کارت به کارت بدون اپلیکیشن انتقال وجه با استفاده از کد دستوری یا USSD است.

کارت به کارت بدون اپلیکیشن_پرتال خدمات مردمی

کارت به کارت بدون اپلیکیشن_پرتال خدمات مردمی

کارت به کارت با گوشی ساده

بر خلاف گوشی های هوشمند که با انواع روش های کارت به کارت مانند استفاده از کد دستوری، نصب نرم افزار و اینترنت بانک می توان عملیات انتقال وجه را انجام داد، انتقال وجه با گوشی ساده چندان ساده نیست. برای انتقال وجه با گوشی ساده تنها از طریق کارت به کارت با کد دستوری و در صورتی که عملیات انتقال وجه در بین گزینه های بانک موردنظر باشد می توان اقدام کرد.

برخی بانک ها به دلیل امنیت پایین تر کد کارت به کارت وجه از ارائه این سرویس خودداری میکنند. برای مثال افرادی که در بانک انصار حساب دارند. با وارد کردن کد دستوری #۷۶۵* می توانند عملیات انتقال پول با کد ussd را انجام دهند. اما برای کاربران بانک ملی و پاسارگاد چنین امکانی فراهم نیست.

 

 

 

 

بخوانید:  روش های کارت به کارت

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=53477&preview=true