نرم افزار مدیریت اتوسرویسا
نرم افزار مدیریت اتوسرویسا
نرم افزار مدیریت اتوسرویسا و امکاناتی در اختیار صاحبان مشاغل خدمات خودرو مثل تعویض روغنی ها مکانیکی ها برق خودرو و غیره قرار می دهد. که هر نیازی که برای ثبت اطلاعات مشتری ثبت سرویس خودرو یادآوری سرویس و افزایش درآمد خود دارند با قدرت برطرف شود.

نرم افزار مدیریت اتوسرویسا

نرم افزار مدیریت اتوسرویسا و امکاناتی در اختیار صاحبان مشاغل خدمات خودرو مثل تعویض روغنی ها مکانیکی ها برق خودرو و غیره قرار می دهد. که هر نیازی که برای ثبت اطلاعات مشتری ثبت سرویس خودرو یادآوری سرویس و افزایش درآمد خود دارند با قدرت برطرف شود. صاحبان خودرو می‌توانند با نصب اپلیکیشن سرویسا تمام سرویس‌ های انجامی خود را روی خودروها مشاهده کنند. همچنین اپ در زمان مناسب موعد سرویس‌ های خودرو را یادآوری می کند. در این اپلیکیشن امکانات متفاوتی برای صاحبان مشاغل و همچنین صاحبان خود را پیاده پیاده سازی شده است. که شامل لیست مشاغل به همراه نمایش امتیاز آنها درخواست امداد خودرو نمایش سرویسها انجام شده یادآوری سرویس و غیره می باشد.

برای دسترسی به این سایت به آدرس  https://baadban.com/index.php  مراجعه نمایید.

 

نرم افزار مدیریت اتوسرویسا

نرم افزار مدیریت اتوسرویسا

 

 

برخی امکانات نرم افزار و خدمات

سامانه مدیریت باشگاه مشتریان بادبان امکانات موثری در اختیار مدیران کسب و کار قرار می‌دهد که در پایین بخشی از آنها معرفی می‌گردد :

امکانات کاربردی

ما با تکیه بر تجربه چند ساله خود که از نیازهای شما عزیزان بدست آمده امکاناتی را در سرویسا قرار دادیم که نه تنها نیازهای روزانه شما را برطرف می‌کند، بلکه درآمد شما را به شدت افزایش می‌دهد.

استفاده آسان

ما برای اینکه بهترین نرم‌افزار را در اختیار شما قرار بدهیم به مدت ۳ سال در بیش از ۲۰ مرکز خدماتی تجربه کسب کردیم و الان مدعی هستیم که بهترین نرم‌افزار کشور را در اختیار شما عزیزان می‌گذاریم

پلاک‌خوان

ما برای نرم‌افزار دسکتاپ سرویسا، قدرتمندترین سیستم پلاک‌خوان کشور را قرار دادیم که بتوانید با کمترین خطا و بیشترین سرعت، پلاک خودرو مشتریان را برای ثبت خودرو در این نرم‌افزار ذخیره کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

بخوانید : شتابدهنده ی بادبان

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=58471&preview=true