سایت ورناپ
سایت ورناپ
سایت ورناپ یک دایرکتوری کسب و کار در بستر تخفیف‌ دهی است. که هدف آن بر پایه ایجاد ارزش برای مشتریان است. که بتواند بهترین ، مشتری مدارترین و نزدیک ترین کسب و کار مورد نیاز خود را پیدا کنند.

سایت ورناپ

سایت ورناپ یک دایرکتوری کسب و کار در بستر تخفیف‌ دهی است. که هدف آن بر پایه ایجاد ارزش برای مشتریان است. که بتواند بهترین ، مشتری مدارترین و نزدیک ترین کسب و کار مورد نیاز خود را پیدا کنند. در ورناپ به راحتی محصولات یا خدمات خود را در فضای مجازی به دیگران معرفی کنید. و از این راه مشتریان زیادی بدست آورید. وبسایت ورناپ با هزاران کلید واژه مرتبط با خدمات مورد نیاز مردم در موتور های جستجوگر گوگل بهینه گردید. که فرصت مناسبی را جهت جذب مشتری برای صاحبان کسب و کار فراهم آورده است.

برای دسترسی به این سایت به آدرس  https://varnup.com/ مراجعه نمایید.

 

 

سایت ورناپ

سایت ورناپ

 

قوانین و مقررات استفاده از سایت

سایت ثبت آگهی ورناپ طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قوانین جرام رایانه‌ای و قانون تجارت الکترونیک فعالیت می‌کند. سایت درج آگهی های رایگان ورناپ این وب سایت را براى اطلاع رسانی در زمینه‌های مختلف و ایجاد ارتباط الکترونیکی با تولیدکنندگان اطلاعات و یا دارندگان آن در حوزه‌های فرهنگ و هنر ، اقتصاد و تجارت ، علم و آموزش ، بهداشت و درمان و نیز ثبت آگهی‌های تجاری ، ارتباطات تجاری و قانونى شما ایجاد کرد. دسترسى و استفاده شما از سایت مشروط به رعایت « شرایط و ضوابط » ذیل و قوانین مى‌باشد. شما با ورود به سایت و مرور سایت، بدون هیچگونه محدودیت و شرطى «شرایط و ضوابط» را میپذیرید. و اقرار مى‌نمایید که هرگونه توافق دیگرى بین شما و سایت در این زمینه ملغى و بلا اثر خواهد بود. در صورت عدم موافقت با «قوانین و مقررات ورناپ» لازم است بلافاصله استفاده از این سایت را متوقف نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

بخوانید : گروه گیلار

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی زعفرانیه با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا

کیلینیک زیبایی زعفرانیه

کیلینیک زیبایی زعفرانیه

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=59595&preview=true