گروه گیلار
گروه گیلار
شرکت‌ ویرا فناوران گیلار با گروهی از متخصصین فناوری اطلاعات و ارتباطات در سال 1397 تاسیس شد. و فعالیت خود را در حوزه تولید نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری مبتنی بر هوش مصنوعی آغاز نمود. و در حال حاضر به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت نرم‌افزارهای هوش مصنوعی و تکنولوژی تشخیص چهره درکشور شناخته می‌شود.

گروه گیلار

شرکت‌ ویرا فناوران گیلار با گروهی از متخصصین فناوری اطلاعات و ارتباطات در سال ۱۳۹۷ تاسیس شد. و فعالیت خود را در حوزه تولید نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری مبتنی بر هوش مصنوعی آغاز نمود. و در حال حاضر به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت نرم‌افزارهای هوش مصنوعی و تکنولوژی تشخیص چهره درکشور شناخته می‌شود. مهم‌ترین هدف ویرا فناوران گیلار نهادینه‌ کردن نرم افزارهای نوین فن‌آورانه در کسب و کارهای بزرگ ، کوچک و متوسط، سازمان ها ، دانشگاه ها و مدارس است. همچنین گروه گیلار حاصل سالها تجربه خود را در حوزه‌های مرتبط با کسب و کار و به ویژه تجارت الکترونیک در قالب دپارتمان‌های دیجیتال مارکتینگ ، تولید محتوا و مشاوره در اختیار استارتاپ‌ها و کسب و کارهای نوپا و کهن قرار می‌دهد. هدف گروه گیلار این است که به افراد، سازمان‌ها و شرکت‌ها در مسیر رسیدن به جایگاه واقعی و موقعیت پایدار در اکوسیستم کسب و کار کمک کند.

برای دسترسی به این سایت به آدرس  https://gilargroup.ir/ مراجعه نمایید.

 

 

 

گروه گیلار

گروه گیلار

چشم انداز

همه افرادی که نخستین گام‌ها را در راه معرفی و شناخت هوش مصنوعی برداشتند. به‌دنبال یک هدف بودند و آن نیز رساندن سطح هوش مصنوعی به سطح هوش انسانی بود.

ماموریت

ماموریت گروه گیلار، ارائه خدمات هوشمند و خلاقانه به جامعه مخاطبان خود است. نوآوری و انتقال تجربه ۱۵ ساله در زمینه فناوری و اطلاعات از رویکردهای محوری شرکت ویرا فناوران گیلار محسوب می‌شود.

قیمت تعرفه پروژه هایی که توسط گیلار گروپ انجام می شود بسیار عادلانه می باشد. و بر اساس حجم کار و شرایط پروژه متغییر است.

 

 

 

 

 

بخوانید : وام چی

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سالاریه با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا

کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی سالاریه قم
  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=59593&preview=true