سامانه نمونه دولتی خراسان رضوی
سامانه نمونه دولتی خراسان رضوی
دانش آموزان خراسان رضوی که قصد دارند در مدارس نمونه دولتی تحصیل کنند. باید بدانند که ثبت نام در آزمون ، دریافت کارت ورود به جلسه و مشاهده نتایج از طریق سایت نمونه دولتی هر استان به صورت جداگانه انجام می شود. به این شکل که دانش آموزان استان خراسان رضوی ، باری ثبت نام باید به سامانه نمونه دولتی خراسان رضوی مراجعه کنند. و دانش آموزان استان های دیگر نیز به سایت نمونه دولتی استان خود می روند.

سامانه نمونه دولتی خراسان رضوی

دانش آموزان خراسان رضوی که قصد دارند در مدارس نمونه دولتی تحصیل کنند. باید بدانند که ثبت نام در آزمون ، دریافت کارت ورود به جلسه و مشاهده نتایج از طریق سایت نمونه دولتی هر استان به صورت جداگانه انجام می شود. به این شکل که دانش آموزان این استان ، باری ثبت نام باید به سامانه نمونه دولتی خراسان رضوی مراجعه کنند. و دانش آموزان استان های دیگر نیز به سایت نمونه دولتی استان خود می روند.

برای دسترسی به این سایت به آدرس  nemone.razavi.medu.ir  مراجعه نمایید.

 

 

سامانه نمونه دولتی خراسان رضوی

سامانه نمونه دولتی خراسان رضوی

نحوه ورود و ثبت نام

دانش آموزانی که قصد دارند وارد پایه دهم ۱۴۰۱ مدارس نمونه دولتی شوند، باید از طریق لینک بالا به سامانه مراجعه کنند. و اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورند.

 

ثبت نام آزمون

۱- برای ثبت نام در آزمون نمونه دولتی در سایت ، در ابتدا باید هزینه آزمون را پرداخت کنید و سپس اقدام به تکمیل و نهایی سازی نام نویسی خود نمایید.

 

دریافت کارت ورود به آزمون

برای دریافت کارت ورود به جلسه باید به سایت دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی نهم nemone.razavi.medu.ir و یا سایت همگام مراجعه کرد و با وارد شدن به بخش مربوط به دریافت کارت آزمون، آن را دریافت و چاپ کرد.

اکنون باید کارت چاپ شده را به مدرسه محل تحصیل برد تا مهر روی آن زده شود.

 

 

 

مشاهده اعلام نتایج آزمون در سامانه نمونه دولتی خراسان رضوی

پس از برگزاری آزمون، داوطلبان باید منتظر نتایج آن بمانند. نتایج آزمون نمونه دولتی معمولا ۴ تا ۶ هفته بعد از برگزاری آن از طریق سایت اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان رضوی اعلام می شود. و دانش آموزان می توانند با مراجعه به این سایت از کارنامه آزمون خود آگاه گردند. در صورت قبولی در آزمون می بایست با در دست داشتن مدارک خود به مدرسه ای که در آن پذیرفته شدند مراجعه کنند و ثبت نام خود را نهایی سازند.

 

 

 

 

 

بخوانید : سامانه نمونه دولتی خراسان جنوبی

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی اردبیل با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا

کلینیک زیبایی اردبیل

کلینیک زیبایی اردبیل

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=59775&preview=true