موسسه ایتوک
موسسه ایتوک
موسسه ایتوک سیمای هنر نوین در سال ۱۳۹۷ توسط جمعی از فارغ التحصیلان حوزه های تلویزیون و نمایش و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد. این موسسه در طول دوران فعالیت خود تا کنون صدها ساعت انواع برنامه های تلویزیونی ، فیلم مستند و آثار انیمیشن را در سابقه کاری خود دارد.

موسسه ایتوک

موسسه ایتوک سیمای هنر نوین در سال ۱۳۹۷ توسط جمعی از فارغ التحصیلان حوزه های تلویزیون و نمایش و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد. این موسسه در طول دوران فعالیت خود تا کنون صدها ساعت انواع برنامه های تلویزیونی ، فیلم مستند و آثار انیمیشن را در سابقه کاری خود دارد. ایتوک سیمای هنر نوین موفق شد. تا در سال به واسطه سوابق خود در زمینه صنایع خلاق ، به جرگه برنامه توسعه زیست بوم شرکتهای خلاق ، بپیوندد. این موسسه دارای بخشهای طراحی ، تولید، تحقیق و توسعه و بازاریابی است. که این بخشها به صورت مجموعه ای هماهنگ چرخه آماده سازی سفارش های موسسه را بر عهده دارند.

برای دسترسی به این سایت به آدرس  https://www.itoksima.ir/ مراجعه نمایید.

 

 

 

موسسه ایتوک

موسسه ایتوک

شخصیت سازی برند (Brand personality)

برندسازی و گسترش و شخصیت سازی برند دغدغه تمامی صاحبان کسب و کارهای کوچک بزرگ است. در روند برندسازی یکی از پرچالش ترین مراحل رسیدن به اهداف مورد نظر شخصیت سازی برند است. این شخصیت سازی به عنوان شالوده برند، باید استوار و پایدار باشد، عبور از از جاده پر پیچ و خم شامل مراحلی است. مانند تعیین هویت شخصیت، جذابیت شخصیت برند، شناسایی گروه های هدف، همنوا سازی شخصیت برند و مصرف کننده در نهایت گسترش شخصیت برند، می توان با استفاده از یک برنامه ارتباطاتی قوی، نشان داد که شخصیت برند شما از دیگر برندهای مطرح در این زمینه متمایز است. در صورت موفق شدن در ایجاد این امکان مصرف کنندگان به راحتی با شخصیت برند شما ارتباط برقرار میکنند. ایتوک سیمای هنر نوین در کنار شماست تا از این مسیر سخت عبور کنید.

 

 

 

 

 

 

 

بخوانید : وام چی

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی کیان پارس با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا

کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی کیان پارس اهواز

کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی کیان پارس اهواز

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=59754&preview=true