سامانه اطلاع رسانی با رمز پرونده
سامانه اطلاع رسانی با رمز پرونده
از جمله مهمترین موضوعاتی که در خصوص مراحل رسیدگی به یک دعوا یا شکایت باید رعایت شود. مطلع شدن طرفین دعوا از جزییات و اطلاعات مربوط به رسیدگی به پرونده مورد بررسی در دادگاه می باشد. این در حالیست که در حال حاضر دسترسی به جزئیات پرونده‌های قضایی برخلاف گذشته از طریق سامانه های الکترونیک قضایی صورت می‌گیرد. 

سامانه اطلاع رسانی با رمز پرونده

از جمله مهمترین موضوعاتی که در خصوص مراحل رسیدگی به یک دعوا یا شکایت باید رعایت شود. مطلع شدن طرفین دعوا از جزییات و اطلاعات مربوط به رسیدگی به پرونده مورد بررسی در دادگاه می باشد. این در حالیست که در حال حاضر دسترسی به جزئیات پرونده‌های قضایی برخلاف گذشته از طریق سامانه های الکترونیک قضایی صورت می‌گیرد.  سامانه اطلاع رسانی با رمز پرونده جهت اطلاع «اشخاص حقیقی و حقوقی» با نام کاربری ، رمز عبور و رمز پرونده و اطلاع از آخرین تغییرات در وضعیت پرونده ، به همراه روند کار پرونده ، اوقات تعیین شده نظارت دفتر ، رسیدگی و نظارتی/ احتیاطی ، ابلاغیه های صادرشده ، نتایج ابلاغیه و…طراحی گردید.

برای دسترسی به این سایت به آدرس   https://eadl.ir/سامانه-اطلاع-رسانی-با-رمز-پرونده  مراجعه کنید.

 

 

سامانه اطلاع رسانی با رمز پرونده

سامانه اطلاع رسانی با رمز پرونده

مراحل اطلاع از جزئیات و روند کار پرونده

ابتدا بایستی آدرس www.adliran.ir و یا عبارت سامانه خدمات الکترونیک قضایی در مرور گر خود وارد نمایید.

پس از کلیک بر روی سامانه مذکور وارد صفحه اصلی سامانه خواهید شد. در این مرحله در قسمت سرتیتر اطلاع رسانی گزینه سوم یعنی گزینه اطلاع رسانی با رمز پرونده را انتخاب کنید.

س از انتخاب گزینه مذکور (اطلاع رسانی با رمز پرونده)باید کدملی و رمز شخصی خود را بدرستی وارد  نمایید. و سپس بر روی گزینه مرحله بعد کلیک نمائید.

در این مرحله پس از لحظاتی برای تلفن همراه شما یک کد موقت شش رقمی ارسال می شود.  که پس از دریافت بایستی آن را در کادر معین شده وارد کنید. و سپس بر روی گزینه مرحله بعد کلیک نمائید .

پس از ورود به صفحه بعد بایستی شماره پرونده، ردیف پرونده و رمز ۱۶ رقمی شخصی پرونده را وارد نموده و سپس گزینه روند کار پرونده را انتخاب نمائید تا بدین ترتیب به راحتی به جزئیات پرونده دسترسی پیدا کنید.

 

 

 

 

 

بخوانید : سامانه کارشناسان دادگستری

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی هاشمیه با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا

کلینیک زیبایی هاشمیه

کلینیک زیبایی هاشمیه

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=59940&preview=true