پرداخت خلافی در تاپ
پرداخت خلافی در تاپ

پرداخت خلافی در تاپ استعلام خلافی خودرو و موتور دغدغه‌ای جدانشدنی برای رانندگان و راکبین است. تا به سقف مجاز خلافی و توقیف خودرو یا موتور نرسند. تاپ سوپر اپلیکیشن قدرت گرفته از بانک پارسیان، تحت نظارت بانک مرکزی و پلیس فتا با ارائه به‌ روزترین و راحت‌ترین سرویس استعلام و پرداخت خلافی همراه شماست. […]

پرداخت خلافی در تاپ

استعلام خلافی خودرو و موتور دغدغه‌ای جدانشدنی برای رانندگان و راکبین است. تا به سقف مجاز خلافی و توقیف خودرو یا موتور نرسند. تاپ سوپر اپلیکیشن قدرت گرفته از بانک پارسیان، تحت نظارت بانک مرکزی و پلیس فتا با ارائه به‌ روزترین و راحت‌ترین سرویس استعلام و پرداخت خلافی همراه شماست. تا دیگر نیاز به مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰ نداشته باشید. شما کاربر گرامی با دانلود و نصب این سوپر اپلیکیشن کاربردی می‌توانید علاوه‌ بر استعلام پرداخت خلافی در تاپ ، تمامی جزئیات آن را مشاهده  کنید. و برای پرداخت به صورت یکجا یا موردی آن اقدام کنید.

برای دسترسی به این سایت به آدرس  https://top.ir/khalafi مراجعه کنید.

 

 

پرداخت خلافی در تاپ

پرداخت خلافی در تاپ

احراز هویت در استعلام و پرداخت خلافی

در جدیدترین روش استعلام و پرداخت خلافی با پلاک این دستور از ناجا صادر شد. که برای افزایش امنیت کاربران باید ابتدا فرایند احراز هویت انجام شود. در فرایند احراز هویت شماره تلفن ، کد ملی و پلاک خودرو باید همگی به نام یک نفر باشند. در صورتی که به هر دلیلی شرایط شما با قوانین احراز هویت مغایرت دارد می‌توانید از دو روش:

۱- پرداخت خلافی با بارکد و یا شناسه قبض و پرداخت

۲- استعلام و پرداخت خلافی با پلاک به‌صورت یکجا

برای پرداخت خلافی اقدام کنید. علاوه‌بر احراز هویت از دیگر ویژگی‌های این روش پرداخت خلافی می‌توانیم به ثبت و تسویه حساب آنی در سایت راهور ناجا برای صفر کردن خلافی و ترخیص خودرو اشاره کنیم.، پیش از این برای ترخیص خودرو و صفر کردن خلافی به دلیل بازه زمانی ۱۰ الی ۱۴ روزه ثبت تسویه حساب از طریق اپلیکیشن‌ها در سامانه ناجا، تنها راه ممکن برای پرداخت خلافی به‌صورت آنی پلیس + ۱۰ بود. که فرایند را سخت و پیچیده می‌کرد.

بخوانید : پرداخت عوارض در تاپ

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی معالی آباد با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا

کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی معالی آباد شیراز

کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی معالی آباد شیراز

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=59927&preview=true