پرداخت عوارض در تاپ
پرداخت عوارض در تاپ
هر خودرو باید قبل، حین یا پس از تردد از طریق یکی از روش‌‌های پرداخت پیش‌بینی شده، نسبت به پرداخت عوارض در تاپ اقدام کند. در صورت عدم پرداخت عوارض آزادراهی، پس از تردد به مالک خودرو پیامک یادآوری توسط پلیس ارسال می‌شود. در صورت عدم پرداخت تا 24 ساعت پس از تردد، برای بار دوم با پیامک به مالک خودرو اعلام و جهت پرداخت مبلغ عوارض یادآوری خواهد شد.

پرداخت عوارض در تاپ

هر خودرو باید قبل، حین یا پس از تردد از طریق یکی از روش‌‌های پرداخت پیش‌بینی شده، نسبت به پرداخت عوارض در تاپ اقدام کند. در صورت عدم پرداخت عوارض آزادراهی، پس از تردد به مالک خودرو پیامک یادآوری توسط پلیس ارسال می‌شود. در صورت عدم پرداخت تا ۲۴ ساعت پس از تردد، برای بار دوم با پیامک به مالک خودرو اعلام و جهت پرداخت مبلغ عوارض یادآوری خواهد شد. درصورت عدم اقدام به پرداخت تا ۴۸ ساعت پس از پیامک دوم، پیامک سوم از طرف پلیس ارسال می‌شود. درصورتی‌که مالک خودرو با هیچ‌کدام از این هشدارها نسبت به پرداخت اقدام نکند، مراحل اعمال قانون برایش اجرا می‌شود. در این‌حالت مبلغ ۴۰ هزار تومان جریمه عدم پرداخت عوارض آزادراهی نیز به مبلغ اضافه خواهد شد.

برای دسترسی به این سایت به آدرس  https://top.ir/charges مراجعه کنید.

 

 

پرداخت عوارض در تاپ

پرداخت عوارض در تاپ

عوارض آزادراهی

عوارض آزادراهی یک دین ماندگار برای ترددکننده است. درصورتی‌که مالک خودرو نسبت به پرداخت آن اقدام نکند، این دین در پرونده وی باقی خواهد ماند. و در آینده (در گلوگاه‌های قانونی) مانند زمان‌های نقل و انتقال خودرو از وی دریافت خواهد شد.

در صورتی که عوارض آزادراهی پرداخت نشود و پرونده وارد مراحل اعمال قانون شود، علاوه بر مبلغ جریمه ۴۰ هزار تومانی، مالک خودرو موظف به پرداخت اصل مبلغ عوارض نیز خواهد بود.

در همه روش‌‌های پرداخت، ورود اطلاعات صحیح برعهده کاربر است. و در صورت اشتباه وارد کردن مشخصات، عواقب بعدی متوجه مالک خودرو خواهد بود.

دیگر نیازی نیست برای پرداخت خلافی خودرو به پلیس + ۱۰ مراجعه کنید، اپلیکیشن تاپ با همکاری پلیس راهور خدمتی را ارائه داده است تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن برای استعلام و پرداخت خلافی خودرو اقدام کنید.

 

 

 

 

بخوانید : خرید شارژ در تاپ

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی آراد با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی آراد

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی آراد

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=59925&preview=true