اقامتگاه جانا
اقامتگاه جانا
اقامتگاه جانا یک سایت برای رزرو آنلاین اقامتگاه بوم گردی جنگلی شمال مازندران در تنکابن دوهزار میباشد. اگر مقصد سفر شما شهرستان زیبای تنکابن است باید اقامتگاه مورد نظرتان را برای خود برگزینید که هم از نظر بهداشت هم از نظر زیبایی و رفاه نیاز های شما را برطرف کند.

اقامتگاه جانا

اقامتگاه جانا یک سایت برای رزرو آنلاین اقامتگاه بوم گردی جنگلی شمال مازندران در تنکابن دوهزار میباشد. اگر مقصد سفر شما شهرستان زیبای تنکابن است باید اقامتگاه مورد نظرتان را برای خود برگزینید که هم از نظر بهداشت هم از نظر زیبایی و رفاه نیاز های شما را برطرف کند. به خاطر داشته باشید که یکی از اولین اقدان های شما برای سفر رزرو مکان سکونت شما می باشد. لذا  از طریق لینک زیر میتوانید وارد سایت جاناهوم شوید و اقامتگاه خود را رزرو کنید.

برای دسترسی به این سایت به آدرس  https://jannahome.com/ مراجعه نمایید.

 

 

اقامتگاه جانا

اقامتگاه جانا

 

رزرو اقامتگاه در تنکابن

اگر برنامه سفر به تنکابن یا همان شهسوار را دارید باید بداتید که انتخاب یک جای مطمئن چه از نظر بهداشتی و چه از نظر امنیتی که دارای مجوز های رسمی و قانونی باشد بسیار مهم است. گروه اقامت گاه های بومگردی جانا با در اختیار قرار دادن اقامتگاه های مورد نظر شما در سرتاسر شهرستان تنکابن، دو هزار و سه هزار سعی دارد. تا دلنشین ترین و به یادماندنی ترین اقامت شما را در این شهرستان فراهم نماید. اقامتگاه جانا کار خود را ابتدا با سوئیت سرخه و کلبه پرستو واقع در منطقه دوهزار آغاز کرد. و در طول زمیاتن برای خدمات رسانی بهتر به شما مسافران محترم چندین اقامتگاه دیگر را نیز به مجموعه خود اضافه کرده است.

 

اهداف مجموعه بوم گردی جانا

هدف اقامتگاه های بوم گردی جانا در شهر تنکابن، ایجاد اکوتوریسم پایدار با حمایت از اهالی بومی در ارائه محصولات سنتی به مهمانان و مسافرین گرامی میباشد. این گروه تلاش دارد تا با رعایت پروتکل ها و استاندارد های بهداشتی اقامت بسیار دلچسبی را برای شما رقم بزند.

دوستان عزیز توجه داشته باشید با رزرو کردن اقامتگاه جانا، شما سهیم می‌شوید در حمایت از حیوانات و پاکسازی محیط زیست منطقه دوهزار

 

 

 

 

 

 

بخوانید :بوم گردی دات نت

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=63446&preview=true