سازمان فاوای شهرداری تبریز
سازمان فاوای شهرداری تبریز
سازمان فاوای شهرداری تبریز، در آبان ماه سال 1380 مطرح و در بهمن ماه سال 1381 تاسیس شد و از طریق لینکزیر در دسترس شماست.

سازمان فاوای شهرداری تبریز

سازمان فاوای شهرداری تبریز، در آبان ماه سال ۱۳۸۰ مطرح و در بهمن ماه سال ۱۳۸۱ تاسیس شد و از طریق لینکزیر در دسترس شماست.

برای دسترسی به این خدمت و کسب اطلاعات بیشتر به لینک  https://fava.tabriz.ir/#  مراجعه نمائید.

 

سازمان فاوای شهرداری تبریز

سازمان فاوای شهرداری تبریز

سرویس های اطلاعات مكانی فاوا

اداره کل نقشه‌برداری منطقه شمال غرب کشور با همکاری اداره کل سامانه ها و زیرساخت های اطلاعات مکانی سازمان نقشه برداری کشور، سرویس های اطلاعات مکانی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز را راه اندازی کرد.

با توجه به وسعت کاربرد داده‌های مکانی، به جرأت میتوان زیرساخت داده مکانی (SDI) را از ارکان توسعه و موفقیت دولت الکترونیک برشمرد. سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز نیز در این راستا و به منظور ایجاد بستر مدیریت یکپارچه شهری، با همکاری اداره کل نقشه‌برداری منطقه شمال غرب، اقدام به راه اندازی سرویس های اطلاعات مکانی خود در بستر SDI نمود.
خاطر نشان می شود، ایجاد SDI از سطوح محلی تا ملی، یکی از مهمترین مأموریت های سازمان نقشه برداری کشور است که با استقرار این زیرساخت، ضمن حفظ امنیت داده‌ها و حق حاکمیت نسبت به آنها، اطلاعات مکانی به هنگام و صحیح نیز به صورت برخط، با کوتاه ترین زمان و کمترین هزینه، در اختیار کاربران مختلف از جمله دستگاه های اجرایی، مدیران، برنامه ریزان و محققان قرار می گیرد.

از این طریق همچنین تحلیل ها و تصمیم گیری های مدیریتی و پروژه‌های تحقیقاتی، موجب افزایش بهره‌وری و کاهش قابل توجه هزینه‌ها می گردند.

در پایان گفتنی است: “سرویس های اطلاعات مکانی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز از طریق پورتال زیرساخت داده‌های مکانی سازمان نقشه‌برداری کشور قابل مشاهده و دسترسی خواهد بود.

 

 

بیشتر بخوانید :سامانه شفافیت شهرداری تبریز

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://fava.tabriz.ir/#