خدمات آموزشی به دانش‌آموزان
خدمات آموزشی به دانش‌آموزان

ارائه خدمات آموزشی به دانش‌آموزان اگر قصد دارید ثبت‌نام دانش‌آموزان مدرسه خود را افزایش دهید، بهبود کیفیت آموزشی ارائه شده راهی عالی برای شروع این مسیر است. داشتن کیفیت آموزشی بهبود یافته فقط دانش آموزان بیشتری را به مدرسه شما نمی آورد. همچنین مدرسه شما را به یک مؤسسه آموزشی معتبر تبدیل می کند که […]

ارائه خدمات آموزشی به دانش‌آموزان

اگر قصد دارید ثبت‌نام دانش‌آموزان مدرسه خود را افزایش دهید، بهبود کیفیت آموزشی ارائه شده راهی عالی برای شروع این مسیر است. داشتن کیفیت آموزشی بهبود یافته فقط دانش آموزان بیشتری را به مدرسه شما نمی آورد. همچنین مدرسه شما را به یک مؤسسه آموزشی معتبر تبدیل می کند که در میان سایر مدارس خصوصی در شهر یا منطقه شما متمایز می شود.

آموزش و پرورش از مهمترین نهادهای اجتماعی می باشد. در واقع،کیفیت فعالیت سایر نهادهای اجتماعی تا اندازه زیادی به چگونگی عملکرد آموزش و پرورش بستگی دارد. کیفیت در حال حاضر یکی از محورهای اصلی همه مباحث آموزشی است و ارتقای آن مهمترین وظیفه وزارت آموزش و پرورش است. منظور از آموزش و پرورش در نوشتار حاضر همان آموزش و پرورش رسمی ای است که از دوره ابتدایی شروع و با اتمام دوره متوسطه به پایان می رسد و نهاد آموزش و پرورش کشور وظیفه اجرای آن را برعهده دارد. مفهوم کیفیت آموزشی شامل ۴ بعد است که عبارتند از: کارکردها و فعالیتهای مدرسه از قبیل فرایند یاددهی- یادگیری دانش آموزان، معلمان و دست اندرکاران آموزشی، دانش آموزان و مخاطبین، امکانات و تجهیزات آموزشی.       مشكلات اساسی آموزش و پرورش را می توان در دو گروه كلی (۱- مشكلات بیرونی ۲- مشكلات درونی) طبقه بندی كرد.

وزارت آموزش و پرورش خدمات آموزشی به صورت تركيبی و به دوشيوه الكترونيكی و حضوری را ارائه می دهد.

ارائه خدمات آموزشی به شيوه الكترونيك شامل موارد زيراست:

۱- ثبت نام

۲-انتخاب واحد

۳-صدوركارت دانش آموزی

۴-ثبت نام آزمونها

۵-برگزاری آزمون الكترونيكی

۶-آموزش مجازی(شبكه آموزشی شاد)

۷-هدايت تحصيلی

۸-نقل و انتقال دانش آموزان

۹- صدور كارنامه و…

ارائه خدمات آموزشی به شيوه حضوری شامل موارد زير می باشد:

۱- تدريس معلم در كلاس درس

۲-انجام آزمايش

۳-حل تمرين

۴-امتحان كلاسی

۵- پاسخ به سوالات و رفع اشكال دانش آموزان و …

جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک ذیل اقدام نمایید.

ارائه خدمات آموزشی به دانش‌آموزان