سامانه کارگذاری بانک کشاورزی
سامانه کارگذاری بانک کشاورزی
سامانه کارگزاری بانک کشاورزی برای ارائه خدمات غیر حضوری به مشتریان این کارگزاری تاسیس شده است. در این سامانه خدمات مختلفی اعم از ثبت نام غیر حضوری و ورود به سامانه معاملات آنلاین ارائه شده است. بنابراین، مشتریان کارگزاری بانک کشاورزی می توانند. این کارگزاری حدود 28 سال است که در حال فعالیت در بازار بورس و سرمایه کشور است. و تلاش کرده است تا با ایجاد زمینه های مناسب، امکان شرکت علاقه مندان را در این حوزه فراهم کند. به همین جهت، علاوه بر شعب حضوری، سامانه ای نیز برای ارائه خدمات خود به صورت غیرحضوری و آنلاین، راه اندازی کرده است.

سامانه کارگذاری بانک کشاورزی

سامانه کارگذاری بانک کشاورزی برای ارائه خدمات غیر حضوری به مشتریان این کارگزاری تاسیس شده است. در این سامانه خدمات مختلفی اعم از ثبت نام غیر حضوری و ورود به سامانه معاملات آنلاین ارائه شده است. بنابراین، مشتریان کارگزاری بانک کشاورزی می توانند. این کارگزاری حدود ۲۸ سال است که در حال فعالیت در بازار بورس و سرمایه کشور است. و تلاش کرده است تا با ایجاد زمینه های مناسب، امکان شرکت علاقه مندان را در این حوزه فراهم کند. به همین جهت، علاوه بر شعب حضوری، سامانه ای نیز برای ارائه خدمات خود به صورت غیرحضوری و آنلاین، راه اندازی کرده است.

برای دسترسی به این سامانه از طریق لینک bkisecurities.com  اقدام نمایید.

سامانه کارگذاری بانک کشاورزی

سامانه کارگذاری بانک کشاورزی

کارگذاری بانک کشاورزی

سامانه کارگزاری کشاورزی، سایتی جامع برای ارائه خدمات گوناگون بورس و سرمایه به تمام مشتریان این کارگزاری است. و سامانه های معاملاتی مختلفی از طریق این سایت  قابل دسترس است. این سامانه برای کسانی که می خواهند به تازگی معاملات مد نظر خود را شروع کنند. ثبت نام و احراز هویت غیرحضوری در سجام و کارگزاری را امکان پذیر کرده است. که در نتیجه دیگر نیازی به مراجعه حضوری به شعب کارگزاری و مراکز خدمات سجام برای ثبت نام و احراز هویت نیست.

علاوه بر سامانه های معاملاتی بورس و اوراق بهادار، امکان دسترسی به سامانه باشگاه مشتریان نیز از طریق سایت کارگزاری بانک کشاورزی وجود دارد. تمام مشتریان می توانند در این سامانه آموزش ببینند، سرمایه گذاری کنند و با دعوت از دوستان و شرکت در مسابقات، امتیاز و جایزه به دست بیاورند.

البته سایت کارگزاری کشاورزی فقط مختص خرید و فروش سهام نیست، بلکه در این سامانه اطلاعات مهمی در رابطه با بازار سرمایه کشور ارائه می شود که برای مشتریان کارگزاری های مختلف هم مفید است. در صورتی که قصد ورود به سامانه کارگزاری کشاورزی را دارید، می توانید طبق مراحل زیر پیش بروید.

 

 

بیشتر بخوانید: سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

 

 

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=44748&preview=true