سایت مخابرات
سایت مخابرات
مخابرات یکی از شرکت هایی است که همواره برای افزایش ارتباطات و بسترهای ارتباطی در میان مردم تلاش زیادی کرده است. شرکت مخابرات به منظور تسهیل در ارائه خدمات به مردم و مشتریان خود اقدام به ارائه سایت مخابرات کرده است. این سایت با هدف اطلاع رسانی، افزایش آگاهی مردم در رابطه با طرح های مختلف مخابرات و ... راه اندازی شده است و در حال حاضر یک سایت جامع و کامل برای مشاهده اطلاعیه ها، مقاله های متنوع، طرح های مختلف و ... می باشد. سامانه برای عموم مردم قابل دسترس می باشد و حتما نیازی نیست که افراد جزو مشتریان تلفن ثابت و یا اینترنت مخابرات باشند.

سایت مخابرات

مخابرات یکی از شرکت هایی است که همواره برای افزایش ارتباطات و بسترهای ارتباطی در میان مردم تلاش زیادی کرده است. شرکت مخابرات به منظور تسهیل در ارائه خدمات به مردم و مشتریان خود اقدام به ارائه سایت مخابرات کرده است. این سایت با هدف اطلاع رسانی، افزایش آگاهی مردم در رابطه با طرح های مختلف مخابرات و … راه اندازی شده است و در حال حاضر یک سایت جامع و کامل برای مشاهده اطلاعیه ها، مقاله های متنوع، طرح های مختلف و … می باشد. سامانه برای عموم مردم قابل دسترس می باشد و حتما نیازی نیست که افراد جزو مشتریان تلفن ثابت و یا اینترنت مخابرات باشند.

برای مراجعه به این سایت به آدرس  tci.ir  مراجعه کنید.

 

سایت مخابرات

سایت مخابرات

معرفی سایر امکانات سایت مخابرات

شرکت مخابرات ایران با هدف ارائه خدمات آنلاین به مشتریان خود در سراسر کشور اقدام به راه اندازی سایت مخابرات کرده است. سایت مخابرات به منظور ارائه خدمات بیشتر از بخش های مختلف دیگری هم تشکیل شده است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

لازم به ذکر است که برای استفاده از هر یک از خدمات و ورود به این بخش ها، روش های مختلفی وجود دارد. بعضی از خدمات ذکر شده فقط از طریق پنل کاربری مخابرات من قابل دسترس می باشند و بعضی از خدمات ذکر شده مانند پرداخت قبض و خرید تلفن ثابت به صورت آنلاین برای عموم مردم قابل دسترس می باشند.

۱- بخش کشف مزاحم تلفنی

۲- بخش ریز مکالمات

۳- بخش سرویس های ویژه

۴- بخش ارزش افزوده

۵- بخش پرداخت قبض

۶- بخش تاریخچه پرداخت قبض

۷- بخش خرید شماره تلفن

در بخش خرید شماره تلفن، امکان ثبت درخواست دریافت شماره تلفن به صورت آنلاین فراهم شده است. در این بخش افراد متقاضی می توانند با طی کردن چندین مرحله، اقدام به خرید شماره تلفن برای منزل و یا محل تجاری خود به صورت آنلاین از طریق سایتwww.tci.ir کنند.

بیشتر بخوانید: سایت تاییدیه کد پستی

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=47836&preview=true