شرکت سرمایه گذاری پردیس
شرکت سرمایه گذاری پردیس
شرکت سرمایه‌گذاری پردیس، به عنوان یک شرکت در بورس اوراق بهادار تهران ، در حوزه‌ی خرید ، فروش و سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار فعالیت دارد. این شرکت در تاريخ 1335/06/14 با نام جنرال پلاستیک، به عنوان شركت سهامي خاص تأسيس و طي‌ شماره‌ی 5335 در اداره‌ی ثـبت شركـت‌ها و مالكـيت صنـعتي تهران به ثبت رسـيد.

شرکت سرمایه گذاری پردیس

شرکت سرمایه گذاری پردیس به عنوان یک شرکت در بورس اوراق بهادار تهران ، در حوزه‌ی خرید ، فروش و سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار فعالیت دارد. این شرکت در تاريخ ۱۳۳۵/۰۶/۱۴ با نام جنرال پلاستیک، به عنوان شركت سهامي خاص تأسيس و طي‌ شماره‌ی ۵۳۳۵ در اداره‌ی ثـبت شركـت‌ها و مالكـيت صنـعتي تهران به ثبت رسـيد. براساس مصوبه‌ی مجمع عمومی فوق‌العاده‌ی مورخ ۱۳۶۲/۰۸/۲۸ نام شرکت به عایق پلاستیک تغییر یافت، و در تاريـخ ۱۳۷۷/۰۷/۱۵ به شركت سـهامی عام تبديل و از تاريـخ ۱۳۷۷/۱۱/۲۸ در بورس اوراق بهـادار تهران پذيرفته شد. و بر اساس مصوبه‌ی مجمع عمومی فوق‌العاده‌ی مورخ ۱۳۸۴/۰۶/۲۷ نام شرکت از عایق پلاستیک به سرمایه‌گذاری پردیس تغییر یافت. و مرکز اصلی شرکت واقع در تهران است.

برای دسترسی به این سایت به آدرس  https://www.pardisinvestment.com/#  مراجعه نمایید.

 

شرکت سرمایه گذاری پردیس

شرکت سرمایه گذاری پردیس

 

موضوع فعالیت

موضوع فعالیت شرکت طبق ماده‌ی ۲ اساس‌نامه و براساس مصوبه‌ی مجمع عمومی فوق‌­العاده‌ی مورخ ۱۳۸۷/۰۹/۰۳ عبارت ­است از خرید، فروش و سرمایه‌­گذاری در اوراق بهادار با رعایت مقررات مصوب سازمان بورس­ و اوراق بهادار و با هدف کسب انتفاع بدون قصد کنترل عملیات شرکت سرمایه‌پذیر میباشد.

گزارشگری شفاف و به موقع به سازمان بورس اوراق بهادار و حفظ رتبه‌ ی یک شفافیت و اطلاع‌ رسانی در بین شرکت‌های سرمایه‌گذاری در بورس ، رعایت دقیق قوانین و مقررات حاکم بر فعالیت شرکت و عدم وجود نکات منفی در گزارش بازرس قانونی در سال‌های اخیر ، به‌روز و شفاف بودن پرونده‌های مالیاتی و حفظ خوش‌نامی در بین فعالان بازار سرمایه، همگی نمونه‌هایی از تلاش شرکت برای بهبود تعامل با تمامی ذی‌نفعان است.

 

 

 

 

بخوانید: شرکت تولید و صادرات ریشمک

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=53618&preview=true