ارز دیجیتال HOLOTOKEN
ارز دیجیتال HOLOTOKEN
ارز دیجیتال  HOLOTOKEN یک پلت فرم میزبان غیر متمرکز و جهت ایجاد اینترنت انسانی با در نظر گرفتن استقلال کاربران توسعه یافته است.  در این مقاله به معرفی و بررسی رمز ارز هولو میپردازیم.

ارز دیجیتال HOLOTOKEN

ارز دیجیتال  HOLOTOKEN یک پلت فرم میزبان غیر متمرکز و جهت ایجاد اینترنت انسانی با در نظر گرفتن استقلال کاربران توسعه یافته است.  در این مقاله به معرفی و بررسی رمز ارز هولو میپردازیم.

پلتفرم بلاک چین هولوچین یکی از این توکن های ارز دیجیتال است که اخیراً به منظور بهینه سازی عملکرد قراردادهای هوشمند و همچنین برنامه های غیرمتمرکز راه اندازی شده است. پلتفرم بلاک چین هولوچین عمدتاً با هدف تغییر تمرکز از یک ابتکار بلاک چین داده محور به یک ابتکار بلاک چین عامل محور است. لارم است بدانیم که پلتفرم بلاک چین ارز دیجیتال هیچ نوع مکانیسم اجماع را در خود جای نمی دهد، بنابراین باید یک یا آن نوع جایگزین وجود داشته باشد. در مورد پلتفرم بلاک چین هولوچین، این توسط زنجیره های جانبی که می توانند در یک گره جدید خاص از شبکه توسعه یابند، جبران می شود. این فرآیند به طور قابل توجهی استرس را از زنجیره بلوکی اصلی کاهش می دهد و بنابراین بی نهایت را فراهم می کند.

برای درک بهتر و دیدن ارز های دیجیتال اتریوم ابتدا بهتر است وارد سایت https://tejaratnews.com/coins  و وبسایت رسمی https://www.holochain.org/ شوید تا با ارزها آشنا شوید.و تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ارز دیجیتال HOLOTOKEN

ارز دیجیتال HOLOTOKEN

ارز دیجیتال هولو چیست؟

شبکه بلاکچین ارز دیجیتال هولو در حال ایجاد پلتفرمی است که یک پل ارتباطی بین کاربران Holo و اینترنت سنتی باشد. همچنین ارز دیجیتال Holo روش‌های مفیدتر و ارزان‌‌تری را به توسعه‌دهندگان برای بلاکچین‌ها ارائه ‌می‌دهد. علاوه بر این، Holo هزینه‌های عملیاتی بسیار کمتر و تأیید نهایی سریع ‌‌تراکنش‌ها بدون الگوریتم‌های اجماع سنتی را فراهم کرده است. البته با توجه به توسعه سریع فناوری بلاکچین این صنعت هنوز در مراحل ابتدایی است.

ارز دیجیتال هولو سعی دارد اینترنتی را ارائه دهد که کنترل و نظارت ارگان ها به حداقل برسد. و کاربران بتوانند به صورت مستقل اطلاعات و مشخصات هویتی آنلاین خود را مدیریت نمایند. و بتوانند بدون وابستگی به ارگان های متمرکز از برنامه‌هایی که به آنها نیاز دارند، استفاده ‌کنند.

 هولو چگونه کار ‌می‌کند؟

تفاوت اصلی که میان بلاک چین ارزهای رمزنگاری دیگر و جدول هش توزیع شده ارز دیجیتال هولو وجود دارد این است که هر بار، یک تراکنش مورد بررسی قرار گرفته و تایید ‌می گردد. در بلاکچین، همه نودهای شبکه باید با استفاده از الگوریتم اجماع Proof-of-Work (PoW) یک تراکنش را تأیید کنند. اگرچه در برخی از بلاکچین‌ها با استفاده از الگوریتم‌های Proof-of-Stake (PoS) برای تأیید یک تراکنش فقط احتیاج به تأیید اکثریت نودهای شبکه دارند و نه همه نودها.

هدف اصلی این ارز دیجیتال ایجاد یک فضایی است که بتواند مهمان اپلیکیشن ها باشد.پلتفرم هولو HOT به افراد این امکان را می دهد تا بتوانند چندین اپلیکیشن مختلف را بر روی کامپیوتر خودشان سوار کنند و نیازی به داشتن سخت افزارها و یا نرم افزارهای خاصی هم نداشته باشند.

مقیاس‌ پذیری یک هدف اصلی در چشم‌انداز توسعه بلاکچین فعلی است. همان‌طور که شبکه‌های بلاکچین با نودهای بیشتر رشد ‌می‌کنند، برای تأیید تراکنش‌ها به انرژی بیشتری نیاز است. این چالشی است که بسیاری از توسعه‌دهندگان بلاکچین به دنبال حل آن هستند.

 

صرافی های ارز دیجیتال هولو

برای عملکرد سریعتر و کارآمدتر، مردم می توانند نشانه های هولو را خریداری کنند. طبق اخبار سکهHolo Hot، هولو کشش زیادی ایجاد کرده است، به همین دلیل در همه مبادلات پیشرو از جمله در دسترس است.

  1. Binance
  2. Coinbase
  3. Hotbit
  4. Radar Relay
  5. Fatbtc

آینده هولو

با توجه به ویژگی های منحصر به فرد ارز دیجیتال هولو  بسیاری از تحلیلگران آینده ی خوبی را برای این ارز دیجیتال پیش بینی کنند. با توجه به اینکه اطلاع از قیمت لحظه ای و تغییرات هولو یکی از مهم ترین مسائلی است که هنگام خرید و فروش این ارز دیجیتال باید در نظر داشته باشید، در سایت  قیمت ارزهای دیجیتال امکان اطلاع از تغییرات قیمت هولو و سایر ارزهای دیجیتال برای کاربران فراهم شده است.

 

بیشتر بخوانید : ارز دیجیتال ZCASH

پورتال خدمات مردمی

اینستاگرام  خدمات مردمی

تلگرام خدمات مردمی 

تیم مدیریت کلینیک بین المللی بهمن یار کرمان

کلینیک زیبایی بهمن یار

کلینیک زیبایی بهمن یار

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=39995&preview=true