ارز دیجیتال HUOBI
ارز دیجیتال HUOBI
زمان در دنیای ارزهای دیجیتال به سرعت میگذرد. یک هفته مثل یک ماه حس می‌شود و یک ماه مانند یک سال است. کافیست نگاهی به بازار سال‌های 2017 تا 2019 بیاندازید که گویا چندصد سال از آن زمان می‌گذرد. اما در این میان، صرافی‌های ارز دیجیتال نیز پیشرفت خوبی داشته‌اند و اکنون تعداد آن‌ها دیگر به اندازه‌ی انگشتان دست نیست. یکی از این صرافی‌ها که طی ماه‌های اخیر اخبار مثبتی را در مورد آن شنیده‌ایم، صرافی ارز دیجیتال HUOBI-BTC است.

"<yoastmark

زمان در دنیای ارزهای دیجیتال به سرعت میگذرد. یک هفته مثل یک ماه حس می‌شود و یک ماه مانند یک سال است. کافیست نگاهی به بازار سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ بیاندازید که گویا چندصد سال از آن زمان می‌گذرد. اما در این میان، صرافی‌های ارز دیجیتال نیز پیشرفت خوبی داشته‌اند و اکنون تعداد آن‌ها دیگر به اندازه‌ی انگشتان دست نیست. یکی از این صرافی‌ها که طی ماه‌های اخیر اخبار مثبتی را در مورد آن شنیده‌ایم، صرافی ارز دیجیتال HUOBI-BTC است.  در این مقاله به معرفی صرافی ارز دیجیتال HUOBI  می‌پردازیم.

برای درک بهتر و دیدن ارز های دیجیتال اتریوم ابتدا بهتر است وارد سایت https://tejaratnews.com/coins و سایت رسمی https://www.huobi.com/ تا با ارزها آشنا شوید.و تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

هیوبی چبیست؟

اگر تا به حال تجربه ی سرمایه گذاری در دنیای رمز ارزها را داشته باشید ، می دانید که ارزهای دیجیتال همگی توسط اینترنت خرید و فروش می شوند و هرکدام عملکرد مخصوص به خود را دارند . ارز دیجیتال هیوبی توکن توسط صرافی هیوبی به بازار ارزهای دیجیتال ارائه شده است .به همین دلیل زمانی که کاربران این صرافی از این ارز دیجیتال استفاده می کنند به کاربران خود در انجام معااملات پاداش می دهد . این پاداش به صورت تخفیفی در کارمزد معاملات صورت می گیرد . ارز دیجیتال هیوبی توکن از ویژگی های شامل سرعت بالا و هزینه کم برخوردار است .هیوبی ( Huobi ) از جمله سومین صرافی های ارز دیجیتال در جهان به شمار می رود که رمز ارزی به نام ارز دیجیتال HUOBI را معرفی کرده است .

در واقع این رمز ارز یک ارز دیجیتال مبتنی بر بلاکچین اتریوم است .هوبی به روش‌های مختلفی قابل استفاده است که اساسی‌ترین کاربرد آن برای گرفتن تخفیف در هزینه‌های معاملاتی، تا ۵۰ درصد است. بایننس (Binance) نیز سیستم مشابهی دارد اما تفاوت‌هایی نیز بین این دو رمزارز وجود دارد.این توکن دارای ویژگی امنیتی سطح بالا و امکانات بی‌شمار برای ترید و معامله رمز ارزها است

آیا ارز دیجیتال HUOBI توکن استخراج می شود ؟

در حال حاضر تعداد اندکی از ارزهای دیجیتال هستند که شما می توانید آن را استخراج کنید . شما برای اینکه یک رمز ارز را به دست آورید یکی از راه ها استخراج آن رمز ارز و دیگری خرید آن می باشد . استخراج یا همان ماین کردن به این صورت است که دستگاهی با قدرت پردازش بالا این عملیات را انجام می دهد .

برای اینکه ببینیم ارز دیجیتال مورد نظر استخراج می شود یا خیر باید در نظر بگیریم که ارز دیجیتال HUOBI از چه الگوریتمی پششتیبانی می کند . ارز دیجیتال هیوبی توکن از الگوریتم POS و یا همان اثبات سهام پیروی می کند. که برای استخراج رمز ارزها نیازمند آن هستیم تا ارز مورد نظر مبتنی بر الگوریتم POW باشد. پس نتیجه می گیریم که این ارز دیجیتال قابلیت استخراج را ندارد .

خوب تا اینجای مطالب فهمیدیم که شما برای داشتن این ارز دیجیتال باید آن را از صرافی ها خریداری نمایید . در قسمت بعدی مقاله شما اطلاعاتی در ارتباط با قیمت این رمز ارز در آینده به دست خواهید آورد که کمک بزرگی در ارتباط با خرید این ارز دیجیتال به شما کمک می کند .

کیف پول هیوبی

صرافی ارز دیجیتال هیوبی برای تمام کوین و توکن‌هایی که پشتیبانی می‌کند و به کاربران اجازه‌ی ترید آن‌ها را می‌دهد، والت‌هایی را طراحی کرده است. هر کاربر برای هر رمز ارز خود، یک کیف پول مستقل دارد و آدرس عمومی و خصوصی آن نیز فقط در اختیار خودش قرار خواهد گرفت.

 

آینده قیمت ارز دیجیتال HUOBI

برای اینکه ببینیم آیا ارز دیجیتال HUOBI یک رمز ارز مناسب برای سرمایه گذاری است در ابتدا باید روند قیمت  ارز دیجیتال هیوبی را از گذشته تا کنون بررسی کنیم . پس از بررسی های انجام شده شما می توانید به راحتی تصمیم نهایی خود را برای خرید و یا سرمایه گذاری این رمز ارز بگیرید .

طبق تحقیقات انجام شده ، قیمت این رمز ارز در حال حاضر برابر با ۱۲.۴۷ دلار است ، که پیش بینی می شود قیمت این رمز ارز رو به کاهش است . اما انتظار می رود که تا پایان سال ۲۰۲۱ ، میانگین قیمت هیوبی طبق پیش بینی های انجام شده توسط سایت Tradinbeasts 10.656 ، دلار باشد .

پیش بینی می شود قیمت ارز دیجیتال HUOBI تا ابتدای مارس ۲۰۲۱ به ۱۰.۰۵۸ دلار برسد . حداکثر قیمت پیش بینی شده ۱۲.۵۷۳ دلار و حداقل قیمت ۸.۵۵۰ دلار است . پیش بینی قیمت هیوبی برای پایان ماه سال ۲۰۲۱ ، ۱۰.۱۰۶ دلار در نظر گرفته شده است .

بیشتر بخوانید : ارز دیجیتال BLOCKSTACK

پورتال خدمات مردمی

اینستاگرام  خدمات مردمی

تلگرام خدمات مردمی 

 

تیم مدیریت کلینیک بین المللی شاه گلی تبریز

کلینیک ریبایی شاه گلی

کلینیک ریبایی شاه گلی

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=40015&preview=true